Slutt på murringer

Lillevenn17

Elsker forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Er 8+1 i dag etter egen beregning og har merket at murringene har sluttet. Puppene er fremdeles svære og jeg er fremdeles trøtt og har brekninger. Men jeg syns det var så rart at jeg plutselig ikke skulle kjenne noe murringer.
Det var min måte å kjenne at det faktisk er noe der nede som vokser.

Andre som har kommet ca like langt og har sluttet å kjenne murringer?
 
Tror ikke jeg har kjent murringer se siste to ukene. Det har gått over til å være mer stikking...
Ellers er puppene ømme, men ikke like mye som tidligere. Derimot fortsetter kvalmen å øke på... Jeg trodde virkelig ikke den kunne bli værre, men jo da... 8+4 idag
 
Har du andre symptomer?

Ja, mer av alt det andre egentlig. Kvalme med oppkast, trøtthet, metallsmak i munn, sult, luktesans som en politihund, cravings. Men det går veldig opp og ned fra dag til dag. Prøver å ikke la meg stresse så de dagene jeg føler meg i god form :)
 
Jeg tror nok det er helt vanlig :) plutselig kommer murringene tilbake :) jeg tenker også at de andre symptomene er gode tegn :)
 
Har bare hatt murringer i uke 4 i mine svangerskap. Men så kommer det tilbake litt i uke 12 :)
 
Har kjent lite murringer den siste uken, men i går 9+3 så kom de tilbake for fullt og i dag har jeg kjent de nesten konstant!
 
Back
Topp