Slutt på ammingen, men....

zimba

Forelsket i forumet
Hvordan skal jeg løse dette nå da tro?? Begynner å bli tomt hos meg, ammer kun om morran. Gir flaske på kvelden og flaske før hun skal sove i 09.00 tida (siden det ikke er så mye igjen hos meg) ...men jeg hadde jo liksom håpa att jeg slapp å venne henne til flaske da....men det er jo så kos....
  • hvordan gir dere mme nå?
  • hvor ofte/når får de?
  • hvor mye får de?

malin får ca en flaske om dagen... med ca 200 ml i.. men det hender det blir to.. om vi er ute på farten! da hender det hun trenger en flaske for å roe seg ned for å få sove!

ammer og bare på mårran, men nå ser et ut som at det er stopp (hun vil ikke ha mer[&:]) her har hun ikke fått nok ekstra i form av mme. hun får grøt to ganger om dagen og HS sa det holdt i massevis. hun får selvsagt vann utenom da.

Frida får tre flasker i døgnet. En på >180 ml tidlig på morgenen, en på ca 120 ml til frokost og en på 180 ml til kvelds.

Jeg har sluttet helt med å amme Solveig! vi gir ikke mme i det hele tatt! Hun får vanlig kumelk. ca en kopp til dagen tenker jeg! (en halv vanlig drikkekopp). Solveig drikker melk når hun får brødskive!

her gir vi en flaske mme om morgenen ca 220 ml. ellers får han litt vanlig melk til brødskiver - og en flaske med velling om kvelden. [:)]

gir ikke mme. hun får melk i  kopp eller glass  til brødskivene sine.

Wilma får velling (ca250 ml) på morran når hun våkner
og 1 på kvelden før hun legger seg...

Hun vil heller ikke ha mm lenger, er ikke så mye å få der nei...

Takk gor mange svar!!!
Vi gir flaske på kvelden og pupp om morran enn så lenge, så tror jeg att jeg bare dropper å gi flaske på morran når jeg har blitt helt tom. Da er det bare kveldsflaska jeg må venne av med..... håper det går greit når den tid kommer. Hun er ikke noe keen på mme på kopp....da lar hun vær å drikke.

Back
Topp