Slutt for pus......

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Jeg tror vi må avlive katten vår.[:(] 
Hun har alltid vært litt grinete av seg, folkesky og nervøs. Hun har liksom kun akseptert meg, mannen og faktisk lillemor.
Trodde det skulle bli bedre når vi fikk gjort utekatt av henne (vi bodde i blokk før), men det har faktisk blitt værre![&:]

Hun tåler ikke andre katter, angriper nabokattene hele tiden. Men verst av alt: hun er agressiv mot folk, særlig barn!!!! Det er jo mange unger i hagen her vi bor siden vi bor et rekkehus. Hver gang vi er ute å leker er jeg redd hun skal fly på noen av ungene.[&o] 
Hun flytter seg ikke hvis de kommer mot henne, jeg bare ser hun sitter der og freser og fekter med tenner og klør.

Jeg vil jo ikke at hun skal dø, men jeg kan ikke risikere at hun klorer ut øynene på nabo ungene.....

Huff.....måtte bare lufte min fortvilelse......[:(]

Huff så leit [&o] JEg skjønner at du blir stressa ift nabounger og sånt! Hva med omplassering? Eller, det blir kanskje vanskelig om hun er bisk mot alle[8|][&o]

ORIGINAL: papayamammaen

Huff så leit [&o] JEg skjønner at du blir stressa ift nabounger og sånt! Hva med omplassering? Eller, det blir kanskje vanskelig om hun er bisk mot alle[8|][&o]

ja det er det som er problemet. Ingen vil vel ha en folkesky, agressiv katt.....[&o]

ORIGINAL: McBaby

ORIGINAL: papayamammaen

ja det er det som er problemet. Ingen vil vel ha en folkesky, agressiv katt.....[&o]

Jeg har sett på tv om et sånn kattehjem, men jeg vet nå ikke helt om jeg ville hatt katta mi der. Husker dessverre ikke heller hvor det var, bare at de ba om at folk kunne donere litt mat dit..
haha, skikkelig mye hjelp i meg her ja merker jeg [&o]
Nei, det er leit når en må skilles fra dyrene sine!

Uff skjønner sååå godt du syns dette er så trist [:(][:(]
Må ikke omplassere den, siden den er aggresiv kan den bli værre da den ikke har mamman sin "deg" rundt seg. Det beste er da avliving.

Hvorfor er den aggresiv? er den syk på noe vis??

ORIGINAL: ~Lucky~

Uff skjønner sååå godt du syns dette er så trist [:(][:(]
Må ikke omplassere den, siden den er aggresiv kan den bli værre da den ikke har mamman sin "deg" rundt seg. Det beste er da avliving.

Hvorfor er den aggresiv? er den syk på noe vis??

Nei si det.... hun har bare alltid vært sær. Trodde ting skulle endre seg når vi kastrerte henne, men nei....

Uff, så trist da!! Hvor gammal e katten?

ORIGINAL: McBaby

Hun er bare 5 år. Stakkars nervevraket mitt.....

Oj, bare 5 år[&o] Det er forferdelig å gjennomføre noe slikt men det e det beste dere kan gjøre...

Eldste gutten min fikk gjennomgå engang da han var liten...den ene katta klorte han rett under øyet...han var veldig heldig for det var bare snakk om noen millimeter og han hadde fått kloa inn på øyet[:o]

Ja jeg skal i hvertfall prøve å ringe litt rundt. Kansje det fins en tålmodig sjel som vil prøve å overta henne.[&o]

Back
Topp