Sluppet nyheten litt

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Da reiste vi til mamma i dag. Pappa var ikke hjemme. Når guttene lekte ute spurte vi henne om hun kan være barnevakt på torsdag for vi måtte til byen. Hun sa ja og lurte på om vi skulle se på noe. Da klarte vi ikke å la vær å smile og sa at jo det skal vi egentlig ja:) vi skal se om det er en eller to i magen min:) og om det er noe liv der i det hele tatt. Hun ble kjempe glad:) og sa at det var nok liv der, hun hadde ikke hatt mye plager når hun gikk gravid, så hadde sikkert arvet det etter henne:) og selv om jeg var plaget sist så trengte ikke det bety at det var slik et svangerskap skulle være.
Vi fann min gamle kasse med mammaklær på loftet og satt den i gangen. Pappa kom hjem litt senere og så kassen så han utbrøt: nei mammaklær, er det en på vei? Ja og hysj, sa jeg. Guttene var der så da kunne vi ikke snakke om det. Men begge gratulerte oss og syns det var så kjekt:)
Deilig å ha sagt det til noen:) går alt bra på torsdag så sier vi det til foreldrene hans den dagen:) blir spennende å se på torsdag:)
 
Ja, det er godt når de nærmeste vet. Her har mamma og svigermor visst det i mange uker allerede. De er overlykkelige :) neste uke skal pappa også få vite det :)
 
Back
Topp