Slukna

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
borte

Så søt og fredfull hu ser ut:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Kjempenydelig:)

Jøss, ja det er jo slitsomt å leke hele dagen :D vi har den apen fra lamaze vi også, det var favorittleken til storebror, så den er godt brukt!

Apropos soving, Elise har sovet absolutt hele dagen, bare litt våken hver 3. Time for mat.. :o hmm.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Lille slaktet =)
Så herlig!

Jøss, ja det er jo slitsomt å leke hele dagen :D vi har den apen fra lamaze vi også, det var favorittleken til storebror, så den er godt brukt!

Apropos soving, Elise har sovet absolutt hele dagen, bare litt våken hver 3. Time for mat.. :eek: hmm.

Fin den apa ja:-)

Sov hun greit på natta da, kan hende hun tar igjen litt søvn:-)

Hu sov 11 timer i natt :p

Og lille Anette er forresten kjempesøt som vanlig :)

Takk:-)

Kanskje hun kjenner på noe? Anette hadde også en sånn sovedag, tror dagen i forveien tok på kreftene, ble mye inntrykk og stimuli.

Vi hadde en stressende dag igår med besøk to steder, så kan være hun er sliten fra det ja :) hu har ikke feber, så jeg er ikke så bekymret..

Vi hadde en stressende dag igår med besøk to steder, så kan være hun er sliten fra det ja :) hu har ikke feber, så jeg er ikke så bekymret..

Da er hun sikkert bare sliten ja:-)

nååå, så søt! Herlig når de slukner sånn der! Vurderer å pakke bort babygymmen her for snuppa ligger aldri under den :p Når jeg legger henne der går det 5 sekund og så er hun over på mage, og hekter seg noen ganger fast i lekene, eller selve stativet, i det hun snur seg over...synes det er litt skummelt :eek:

nååå, så søt! Herlig når de slukner sånn der! Vurderer å pakke bort babygymmen her for snuppa ligger aldri under den :p Når jeg legger henne der går det 5 sekund og så er hun over på mage, og hekter seg noen ganger fast i lekene, eller selve stativet, i det hun snur seg over...synes det er litt skummelt :eek:

Takk:p
Huff da, skjønner du synes det er litt skummelt ja:-)

Back
Topp