Slitsomt...

Labben

Elsker forumet
Noen flere som synes det er slitsomt å jobbe nå? Jeg har vært 20 prosent sykmeldt i en måned nå og har kortere arbeidsdager - det var et must. Men synes det også begynner å bli slitsomt. Kroppen verker, vondt i magen, vanskelig å finne klær å ha på meg, sover dårlig om natten og er trøtt om dagen, umotivert for jobben - har helt andre ting å tenke på! Bare tre uker igjen til permisjonen begynner...

Ja, det er slitsomt å sitte foran PC-en, for da blir magen så sammenklemt og noen ganger føles det som jeg ikke får puste. Og så er det så VARMT på kontoret at jeg tror jeg blir sprø!!! Heldigvis skal jeg ta ut to uker ferie i juni, så da blir det ikke så veldig mange arbeidsdagene igjen før permisjonen.

jeg studerer også....det er jo slitsomt det og ja....mange bekymringer ifht eksamen å sånn....vanskelig å sitte i ro så lenge å lese, og konsentrere seg...!![:'(][:@]
Var lettere da jeg var i praksis på sykehjem synes jeg...litt mere bevegelse..men nå har ikke jeg verken kvalme eller probl. med bekken da..

Har vært arbeidsledig siden nyttår jeg... Har kun gått hjemme og koset meg [:D] Kan ikke akkurat si jeg har gjort det helt store for å få jobb nå nei. Det har vært en grei tid å være ledig på, for å si det slik. 

Merker at det begynner å bli tyngre ja. Er egentlig fire stk med omtrent samme jobb der jeg jobber, men de siste ukene har det bare vært meg på jobb, erså forbanna og drittlei hele greiene nå. De skal jo liksom ta litt hensyn til meg, men neida. Det har resultert iat jeg har jobba overtid hver dag og ihelgene. "sinna"[:@][:@][:@] Megen strammer seg litt ofte syns jeg nå, kanksje det er stress??

Jobber 100%( Har gjort det hele tiden) , og jobber også i ferien min. De har ingen å sette inn i min plass[:o]. Får dobbel lønn da, så det er bonusen min..
Kan si det sånn når jeg jeg ligger i senga om morgenen kan jeg si angrer litt, men med en gang jeg er kommet meg opp er det helt greit. Er i god form, men har selvsagt mange av de småplagene dere sliter med.. Skal ha en uke ferie i slutten av mnd. Skal bli deilig.. [:)]

ORIGINAL: Jomfruen78

Merker at det begynner å bli tyngre ja. Er egentlig fire stk med omtrent samme jobb der jeg jobber, men de siste ukene har det bare vært meg på jobb, erså forbanna og drittlei hele greiene nå. De skal jo liksom ta litt hensyn til meg, men neida. Det har resultert iat jeg har jobba overtid hver dag og ihelgene. "sinna"[:@][:@][:@] Megen strammer seg litt ofte syns jeg nå, kanksje det er stress??

Ja det kan det absolutt være.. Husker jeg fikk mye av det( magen strammer seg), men det har roet seg litt ettersom jeg har roet meg mer ned nå..

ORIGINAL: Ragnhildmor

Ja, det er slitsomt å sitte foran PC-en, for da blir magen så sammenklemt og noen ganger føles det som jeg ikke får puste. Og så er det så VARMT på kontoret at jeg tror jeg blir sprø!!! Heldigvis skal jeg ta ut to uker ferie i juni, så da blir det ikke så veldig mange arbeidsdagene igjen før permisjonen.

Ja, helt enig!! Sitter selv foran PC'en, og det føles ut som om babyen ligger oppi halsen. Det hjalp litt med en ikke fullt så stram BH...

Jeg synes at det kan bli ganske kjedelig til tider, Men det er jammen godt og være 100 % Sykemeldt....
Og få slappet av og sånn... [:D]

Ble sykemeldt 100 % forrige mandag pga bekkenløsning og det har hjulpet på smertene. Men så er det en del av meg som synes at det er et lite nederlag at jeg ikke kunne holde ut å med jobbe 60%. Ville liksom være litt tøff i tryne, for det gikk lenge bra å jobbe 100%. Så da jeg måtte redusere til 60% tenkte jeg at det skulle jeg da klare fram til permisjon... jaja...

ORIGINAL: Hege77

Ble sykemeldt 100 % forrige mandag pga bekkenløsning og det har hjulpet på smertene. Men så er det en del av meg som synes at det er et lite nederlag at jeg ikke kunne holde ut å med jobbe 60%. Ville liksom være litt tøff i tryne, for det gikk lenge bra å jobbe 100%. Så da jeg måtte redusere til 60% tenkte jeg at det skulle jeg da klare fram til permisjon... jaja...

Jeg fikk selv litt dårlig samvittighet på grunn av jobben og sånn, Men det er sånn som Mora mi sier: Nå har du Ikkje kun deg selv og tenke på.... [:D]

Ja, helt enig!! Sitter selv foran PC'en, og det føles ut som om babyen ligger oppi halsen. Det hjalp litt med en ikke fullt så stram BH...

Å, takk for tipset! Kanskje jeg skal prøve enda en størrelse større og se om det hjelper!

Back
Topp