Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Pga blødning i helga og brunt slim nå..Hvorfor må du slappe av og ta det med ro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pga blødning i helga og brunt slim nå..Hvorfor må du slappe av og ta det med ro?
Jeg har blødd i flere uker nå, men gynekologen min sa jeg kunne trene og leve helt som normalt. Selv om hun ikke visste hva blødningene kom av. Hun sa det var helt normalt å blø i første trimester. Det er rart de sier så forskjellig!Pga blødning i helga og brunt slim nå..
Er jo bedre at de er ærlige, enn at de sprer falsk trygghet Ikke nødvendigvis. Vi fikk se ett bankende hjerte 8+0 sist, og 8+2/3 hadde embryoet dødd, så er jo alltid en risiko :/ Men viktig og lytte til kroppen, og ta tegnene seriøstDet var jo fryktelig rart å si noe sånt? Jeg har hørt at om man har sett liv i uke 8-9 og alt var bra da så er sjansene veldig store for at alt skal gå bra!!
Ja men merker at hvis jeg stresser og styrer så kommer det mer slim...Jeg har blødd i flere uker nå, men gynekologen min sa jeg kunne trene og leve helt som normalt. Selv om hun ikke visste hva blødningene kom av. Hun sa det var helt normalt å blø i første trimester. Det er rart de sier så forskjellig!
Nei man vet jo aldri.Er jo bedre at de er ærlige, enn at de sprer falsk trygghet Ikke nødvendigvis. Vi fikk se ett bankende hjerte 8+0 sist, og 8+2/3 hadde embryoet dødd, så er jo alltid en risiko :/ Men viktig og lytte til kroppen, og ta tegnene seriøst