Slitsomt! :(

Babywish89

Glad i forumet
Også var vi igang med en runde brunlig utflod og panikk! :( Ul på onsdag, men så lenge til. Begynner og bli slitsomt at man aldri klarer og slappe helt av i huet. Ul'en er selvfølgelig i samme uke og dag som vi mista forrige gang :( Er så sinnsykt redd for at det ikke er liv der inne :(

Kjedelig å høre. Det er jo mange som blør i graviditeten uten at det er noe problem, så krysser fingrene!:)

Jeg har hatt blødninger denne uken. Begynte med helt ferskt rødt blod. Så kom det brunt koagulert blod. Alt er bra med spiren i magen.. jeg hadde et hematom (blodansamling) som tømte seg. Det kommer den nok til å gjøre i tiden fremover og. Hadde litt brunt på papiret igår kveld. Krysser fingrene for deg.

Lykke til

Da var jeg hjemme. Fikk se en sprellende ostepop med hjerterytme ❤ så rart..... Sikker på at jeg holdt på å aborterte. Er 10 uker i dag. legen sa lykke til og at det fortsatt kunne gå dårlig selv om vi så liv nå. Men time will see.

Det var jo fryktelig rart å si noe sånt? Jeg har hørt at om man har sett liv i uke 8-9 og alt var bra da så er sjansene veldig store for at alt skal gå bra!!

Back
Topp