Slitsomt :(

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Huff de siste dagene har kroppen forandret seg helt. Merker kroppen kanskje gjør seg klar til fødselen. Ikke vet jeg. Men leddgikt smertene har kommet snikende de 2 siste dagene sammen med murringer i korsryggen og en del ubehgelige kynnere. Håper ikke jeg blir gåenes sånn i 7 uker er 33+3. Flere som føler det samme?

Merker absolutt at det modnes her. Mye vonde maserier/modningsrier, slim osv. Mye vondt og jeg er dritt lei. Sist gikk jeg sånn fra uke 32 (om jeg husker rett) til fødsel i uke 38+2..

Jupp! Kroppen har virkelig skrudd ned på energinivå, nesten over natten. Vondter overalt som tvinger meg til å ta det med ro og i dette tempoet blir jeg utålmodig :P

Merker absolutt at det modnes her. Mye vonde maserier/modningsrier, slim osv. Mye vondt og jeg er dritt lei. Sist gikk jeg sånn fra uke 32 (om jeg husker rett) til fødsel i uke 38+2..
Ånei, det hørtes kjempe tøft ut :/ skal jammen ikke være lett. Jeg er litt lei jeg også. Hvertfall vis det er sånn det kommer til å gå fremover. Aldri vært så sliten noen gang!

Sliten og lei! Er vel et klart tegn på at vi nærmer oss slutten. Jeg blir utslitt av å gå en tur i butikken.

Sliten og lei! Er vel et klart tegn på at vi nærmer oss slutten. Jeg blir utslitt av å gå en tur i butikken.
Argh, samme her, jeg blir snart sprø av å måtte ta pauser i alt hele tiden :grumpy: Snart bare fire uker igjen til termin! Gleder meg til å fungere igjen!

Her snudde formen rundt uke 32, energien forsvant, murringer i ryggen, vondt i leddene, korsryggen begynte å verke, kroppen føles bare tung, kvalm, gulper masse, diare, svimmel, trøtt, trøtt, trøtt! Nå er jeg kommet til uke 34, slimproppen har gått, masse vonde kynnere, nedepress og masse slim/utflod. Og ikke minst sover jeg veldig dårlig! Vel, kroppen skal vel gjøre seg klar :) men var ikke helt forberedt på at det skulle skje så tidlig. Blir noen slitsomme siste uker! Men prøver å nyte det litt og da, snart vil jeg vel savne magen og sparkene ;) hehe..

Akkurat det samme her de siste par dagene, er i uke 33 nå. Skal bli lange uker om dette fortsetter! Forsøker å holde humøret oppe, men merker mannen får unødvendige kommentarer for tiden så er nok ikke så sympatisk som jeg tror selv ;) ;)

Godt å høre vi er flere. Følte også at det plutselig snudde i uke 32. Er såå lei nå i uke 35! Dagene snegler seg avgårde..

Ting begynner å bli tungt ja.. Sliter en del med vonde kynnere for tiden, og i tillegg har jeg vondt i magen på et annet vis som jeg ikke skjønner helt hva er. :confused:Gleder meg til neste kontroll, håper jordmor har litt svar på hva det kan være. Tror det kan være lillegutt som rører seg og kommer borti steder som blir vonde (??) Er eneste forklaringen jeg klarer komme på selv hvertfall.. :p

Men jeg har så mye jeg skal gjøre! Har ikke tid til å ha vondt bare jeg beveger meg:p

Ting begynner å bli tungt ja.. Sliter en del med vonde kynnere for tiden, og i tillegg har jeg vondt i magen på et annet vis som jeg ikke skjønner helt hva er. :confused:Gleder meg til neste kontroll, håper jordmor har litt svar på hva det kan være. Tror det kan være lillegutt som rører seg og kommer borti steder som blir vonde (??) Er eneste forklaringen jeg klarer komme på selv hvertfall.. :p

Men jeg har så mye jeg skal gjøre! Har ikke tid til å ha vondt bare jeg beveger meg:p

Kjenner meg igjen, nesten litt sånn blåmerke vondt rundt om på magen, øm og vond..

Ånei, det hørtes kjempe tøft ut :/ skal jammen ikke være lett. Jeg er litt lei jeg også. Hvertfall vis det er sånn det kommer til å gå fremover. Aldri vært så sliten noen gang!
Satser på at fødselen starter om noen uker :p har ikke hatt så mye smerter i dag så håper det har roet seg ned for en stund :)

Back
Topp