Slitsomt

Pixxi

mamma på heltid <3
Etter forrige svangerskap har jeg gått å gruet meg til ett nytt svangerskap med tanke på plagene sist:/ nå er jeg værre plaget å kjenner at jeg rett å slett ikke vil være gravid lengre:( det jeg virkelig ser fram til er fødselen;) skjønner ikke hvorfor jeg er så negativ for tiden:O

Er det noen som føler det samme?
Eller er det bare jeg som er teit?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er sånn sjøl! Aldri vært så dårlig i noen av de andre svangerskapa:( selvom kvalmen er så og si borte så har jeg null energi på formiddagen, hjelper utover dagen hvis jeg får sovet 1-3 timer etter å ha kjørt jentene i bhg! Er så lei av å ikke orke noe:( så mye jeg skulle gjort her hjemme!
Men prøver å tenke positivt, å nyte svangerskapet og den voksende magen, for det holder med 3 barn;)

Jeg er sånn sjøl! Aldri vært så dårlig i noen av de andre svangerskapa:( selvom kvalmen er så og si borte så har jeg null energi på formiddagen, hjelper utover dagen hvis jeg får sovet 1-3 timer etter å ha kjørt jentene i bhg! Er så lei av å ikke orke noe:( så mye jeg skulle gjort her hjemme!
Men prøver å tenke positivt, å nyte svangerskapet og den voksende magen, for det holder med 3 barn;)

Er så enig me deg ;) har jo mye å se fram til:D

Sånn er det her også.. hadde glemt hvordan det føles å være gravid.. Det er faktisk ikke noe særlig.
Ikke enda. Føler meg halvfeit (ikke fått tydelig mage), oppblåst, uggen, utrooooolig sliten og trøtt 24/7 og svimmel og uvel. Sykemeldt ut skoleåret (er lærer) med beskjed om å komme meg til hektene. Er i uke 14-15 (min uke 15, men i følge ul 14) og hadde håpet at dette ville gå over men ble verre etter uke 12 faktisk.... det er leeeeeenge igjen til november og dette MÅ bare snu. Klarer nesten ingenting på dagtid, utover ettermiddagen er det bedre om jeg har tatt det med ro på dagen... har jo to barn fra før som krever sitt.
Et lite syteinnlegg :P

Elsker såklart følelsen av at det vokser en liten gutt inni magen her og nyter hvert livstegn, men likevel.

Man har låv å syte litt syns jeg ;) er ikke barebare å være i dårlig form når man har unger fra før av :/ hadde jeg kunnet så har jeg sovet i fra morgen til kveld :p er konstant trøtt å blir veldig fort sliten! Ja, det er en stund til november:p

Jaaaaa! Føler det samme, så lei!
Har barn fra før, ble gravid på prevensjon så det var egentlig uønsket. Men planen har alltid vært å ha to, så det ble litt sånn jaja, vi får bare ta det nå.

Forrige svangerskap var et mareritt, håpet neste ville bli bedre, men dette er like ille :(
Plager fra dag en, heldigvis ikke noe farlig, men er helt arbeidsufør pga bekkenløsning, bekkenlåsning, hodepine, kvalme, svimmelhet, isjas, søvnvansker, tisser hvert 20.minutt, ryggvond, intens kløe, tungpustethet, plagsomme kynnere og i det hele tatt. Og jeg er ikke halvveis engang.
Etter dette skal jeg OG mannen steriliseres! Et nytt svangerskap er mitt verste mareritt...

Gleder meg til overstått, og selvfølgelig til barnet kommer. Men koser meg ikke akkurat med dette, blir helt deppa og kokko av å være så dårlig.

Er helt enig med dere, selv om jeg hater å si det, for gleder meg enormt over dette barnet :) men jeg er så kvalm og har så lite energi at jeg gleder meg til november :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Been there ja. Føler meg heldigvis bedre enn tidligere så nå er det bare gøy. Men fra uke 6-12 bare elendighet :(

Back
Topp