Slitsomt!!

mons

Blir kjent med forumet
Flere som er forkjølet? Har vært d i over en uke nå, det er så slitsomt! Har vondt i magen av å hoste så mye, er driiiitlei av å være syk nå. Føler jeg har null energi! Vil bli frisk nå!! Dagens syt! :p Tar litt hostesaft og apoteket sa jeg kunna ta rhinox nesespray, men liker ikke å bruke det, men er nødt, får ikke puste på natten! :(

Har vert tett i nasa over lengre periode no. Brukar nasespray med menthol og deretter saltvatn. Verste eg veit er å puste ned munnen :p

Nei, men jeg har en sånn "forkjølelsesbegynnelse" og det har jeg hatt hele svangerskapet! :P Faen!

Jeg og sliter veldig med tett nese, særlig nå på kvelden og natten. Er det noen som har noen tips/råd å dele når det gjelder å få løst opp i nesen? Bruker saltvann, men synes ikke det hjelper så veldig. Vil helst ikke ty til steroidbaserte nesesprayer! :)

Jeg og sliter veldig med tett nese, særlig nå på kvelden og natten. Er det noen som har noen tips/råd å dele når det gjelder å få løst opp i nesen? Bruker saltvann, men synes ikke det hjelper så veldig. Vil helst ikke ty til steroidbaserte nesesprayer! :)

Har du prøvd nesehorn, eller berre saltvannsdråper/spray? Syns horn funker ganske bra, også forebyggande mot tett nase/snorking (tvinger mannen til å bruke det :p ) :)

Nei, kun brynt meg på vanlig nesespray. Om horn er en bedre løsning skal jeg jammen forsøke det. Blir nærmest desperat etter å få pustet gjennom nesen. Har også hørt om eukalyptus-oljer. Noen som har prøvd?

Nei jeg har ikke prøvd d. Måtte ty til rhinox nesespray! Har brukt det i 7 dager nå, å vil ikke bruke det mer, men får jo ikke puste på natten. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Å nå ligger samboern "dødssyk" her, med feber å vond kropp, han ligger å ynker seg :p Håper jeg slipper unna febern. 14 dager med hoste å forkjølelse er nok synes jeg :)

Flere som er forkjølet? Har vært d i over en uke nå, det er så slitsomt! Har vondt i magen av å hoste så mye, er driiiitlei av å være syk nå. Føler jeg har null energi! Vil bli frisk nå!! Dagens syt! :p Tar litt hostesaft og apoteket sa jeg kunna ta rhinox nesespray, men liker ikke å bruke det, men er nødt, får ikke puste på natten! :(
brygger på noe nå.. pleier å være frisk som gravid eller få alt veldi lett så det går fort over...men kjenner det er sårt i halsen og tett nese, spess om natta men håper det går over fort.

Er vel nokon oljar man kan lukte på. Huska mamma hadde ei blå og kvit tube med noko godt :p Eucalyptus? Den smurte ho under nasa mi når eg var lita.

Back
Topp