Slitsomt

Smulan

Forelsket i forumet
Er det noen andre enn meg som synes at det begynner å bli slitsomt å gjøre sånne hverdagslige ting som å dusje og vaske håret? Jeg skulle gjort det i går kveld egentlig (vasket håret altså, dusj blir det hver dag uansett) men gadd ikke, rett og slett fordi jeg synes at det tar så lang tid for tiden, og at det i tillegg er tungt. Synes egentlig en lang og varm dusj med hårvask er deilig, men når jeg tenker på hvor lang tid det tar etterpå; tørke seg, smøre inn hele kroppen (vanskelig å komme til da man jo nesten ikke klarer å lene seg fremover i det hele tatt), tørke håret med hårtørrer i nesten 10 min....MEN, NÅ skal jeg ta tak i det! Nå går jeg rett til dusjen!

Det meste er tungt for min del for tiden...dusjing må sambo hjelpe til med...(som om han har så mye imot det[;)]) men har mye problemer med nakken og ryggen i tillegg så ting er ekstra tungt og ennå er det en god stund igjen[8D]

Kjenner meg igjen her ja.. Synes det er veldig slitsomt å dusje.. [:-] Kanskje mest pga varmen, jeg blir helt utslått av varme, så det er godt jeg ikke er gravid på sommeren... Men husarbeid generelt har blitt mer slitsomt, må ta mer pauser og det blir ikke gjort like ofte som før.. [&o]

Må innrømme at det meste er slitsomt nå! Må puste dypt først for å orke å reise meg opp fra sofaen bare...Godt det ikke er så veldig lenge igjen....

kjekt å høre at det ikke bare er meg! [:)] Ikke uten at man nesten føler seg litt sløv av og til, siden man jo er vant til å gjøre ting raskt. Som det å vaske huset for eksempel, jeg pleier jo å fare rundt her som en "virvelvind", men nå nøyer jeg meg med å vaske kjøkken og bad, så får samboer ta resten av leiligheten, støvsuging osv. (slik har vi hatt det fordelt de siste 3 mnd.).
Er bare det at nå når man går hjemme så føler man at man burde gjort mer. Har jo så mye tid. Men tid hjelper jo ikke om kroppen sier ifra...  
Vel, nå skal jeg være flink og gå og handle slik at det finnes mat i huset da samboer kommer hjem fra jobb! Kanskje jeg skulle overraske ham med pannekaker i kveld (mest for at jeg har lyst på...[:D])          

Gjør minst mulig om dagen![:D] Det å føne håret har blitt et skikkelig tiltak, nesten så jeg prøver å vaske håret når jeg kan la det tørke av seg selv.[:D] Ellers så synes jeg det er godt å stå i dusjen, virker som healig på en måte.[;)][:D]

Sånn som å dusje og sånt går ganske bra. Er verre når jeg skal ta på meg buske og sko. Og når jeg skal rydde opp leker etter Ine.

Det meste er slitsomt nå gitt!...

Samme her, alt er tungt, spesielt å bøye seg mye, det er helt grusomt.. Dusje er ikke det verste, men når man kommer ut og må tørke, smøre og ta på nye klær, det er stress., og vondt i bekkenet!!
Det er godt den tiden snart er over..=)

Back
Topp