Slitsom natt

*Snoopy*

Forumet er livet
Hun lille har virkelig tynt meg i natt..Fikk ikke sove før kl hal 2..Og våkne tett etter det også,smerter i korsrygg og skikkelig "menssmerter" i magen hele natta [:'(]Og ikke nok med det,jeg har klødd og klødd også hehe [;)]Men disse menssmertene er det da sammentrekninger?

Uff da...så kjipt. Kjenner til det med dårlig søvn, våkner ca hver time av kløing jeg også[&:]
Har også litt menssmerter innimellom, du får bare følge litt med, ellers er det nok normalt med litt sånne smerter nå.

Kjedelig med slike netter.
Lite soving her og.
Enten er det hals brann, eller skallebank. Eller så ligger littemann å sparker i madrassen, noe som gjør litt vondt ja.

uff mangel på såvn her i huset å..
når eg endlig kan sove e det alltid et eller annet. snu meg mini begynner å sparke ja..

kan være kynnera ja. har hatt mye av de i det siste. kommer de sånn takvis eller er mensensmertene der hele tiden?? å er det bake i ryggen, magen eller begge?? men er du usikker så bare ring føden, spes hvis det gjør veldig vondt.

ORIGINAL: eplemos

Kjedelig med slike netter.
Lite soving her og.
Enten er det hals brann, eller skallebank. Eller så ligger littemann å sparker i madrassen, noe som gjør litt vondt ja.

samme her...

Har hadd en dårlig natt selv.. Er pga bekkenet her, og det syns jeg er som menssmerter, men kommer jo ikke i tak. Er det mellomrom mellom dine? Høres ut som om kroppen din forbereder seg.. Noen merker mer til det enn andre..
Kjipt at du klør enda da. Har du prøvd eurax? det er en kløestillende krem, om den kan brukes av gravide da[8|]

ORIGINAL: chriz

kan være kynnera ja. har hatt mye av de i det siste. kommer de sånn takvis eller er mensensmertene der hele tiden?? å er det bake i ryggen, magen eller begge?? men er du usikker så bare ring føden, spes hvis det gjør veldig vondt.

I natt virket det som det satt mest i korsryggen men var også i magen da, nå om dagen kommer de litt sånn taktevis nede i magen..ikke ofte men har nå nettopp hatt 3 "tak" på 30 min ca..Er som det strammer seg til og slipper taket etter 2 min ca..Men kan det være hun lille som styrer på nedi der?

ORIGINAL: *Snoopy*

I natt virket det som det satt mest i korsryggen men var også i magen da, nå om dagen kommer de litt sånn taktevis nede i magen..ikke ofte men har nå nettopp hatt 3 "tak" på 30 min ca..Er som det strammer seg til og slipper taket etter 2 min ca..Men kan det være hun lille som styrer på nedi der?
Høres ut som kynnere, det er jo normalt for at livmoren skal trene seg opp til fødsel. Om du eller den lille er borti livmora da kan dere stimulere magen slik at det bare blir mer og mer..
Jeg er fæl til å ta meg på magen når den blir hard, syns det er facinerende, men fyfy, da blir det bare hyppigere[8D][:D]

ORIGINAL: Cstina

ORIGINAL: *Snoopy*

Høres ut som kynnere, det er jo normalt for at livmoren skal trene seg opp til fødsel. Om du eller den lille er borti livmora da kan dere stimulere magen slik at det bare blir mer og mer..
Jeg er fæl til å ta meg på magen når den blir hard, syns det er facinerende, men fyfy, da blir det bare hyppigere[8D][:D]

Det viste jeg ikke,er kanskje derfor de forsetter da..Og så føles det jo litt ekkelt når hun ligger i hodeleie for det føles ut som hun er på vei ut [8|]Ligger og styrer med bena og hendene i alle vinkler hehe [:)]

Glad jeg fortsatt får sove godt om nettene, våkner kun en gang for å tusle ut på do, men sover videre etterpå. Og våkner hver gang jeg snur meg da, men sovner alltid igjen med en gang.

Back
Topp