Slitsom natt

*Bobbo*

Forumet er livet
Som sagt satt jeg eggløsnings-sprøyta kl.23.00 igår.
Gikk så å la meg, var litt på overtid.
KL.02.30 våkner jeg med magesmerter og er fryktelig kvalm.
La meg på sofaen i stua for å ikke plage samboer, fikk så vidt lagt meg ned og
rakk nesten ikke fram til do før jeg  Samboer kom inn med vann til meg,
og begynte å lese bivirkningen på eggl.sprøyta.

Tror det kom av den. Noen andre som har opplevd det?
Jeg brukte Pregnyl denne gang. Aldri brukt den før.

Formen er så der idag, men den kommer seg.

Uff, å være kvalm er ikke godt [&:][:'(] Men bra at formen bedrer seg da!

Jeg huska ikke hva det var jeg tok, så bladde litt bak i tid og ser at det var pregnyl jeg også tok. Fikk ingen reaksjon på den. Men husker jeg ble veldig øm der jeg hadde stukket. Var veldig rød og hoven i noen dager rundt stikket.

Uff da, det var jo ingen kjekk bivirkning akkurat[&o] å så midt på natta da.. Fekk du sove etterpå?
Håper formen tar seg opp etterhvert utover dagen vennen og ta deg en kvil om du trenger det[:)]

God klem[:)]

ORIGINAL: [miss]

Uff da, det var jo ingen kjekk bivirkning akkurat[&o] å så midt på natta da.. Fekk du sove etterpå?
Håper formen tar seg opp etterhvert utover dagen vennen og ta deg en kvil om du trenger det[:)]

Ja, fikk sove etterpå. Takk og lov. [;)]
Formen er bedre. Så den er nok på topp imorra og klar for uttak.

oi da, det hørtes absolutt ikke bra ut. Jeg har aldri hørt om det, jeg har bare brukt ovitrelle. Håper du blir bedre for i morgen skal du ta ut gulleggene dine [:D][:D][:D]

Så leit å høre at du fikk sånne bivirkninger av eggløsningssprøyten.. Håper at formen er kommet seg nå, og at du imorgen under uttaket er tipp topp igjen..

På første forsøket brukte jeg også Pregnyl. Men som Guria fikk jeg bare lokale reaksjoner på innstikkstedet. Hoven, rødt og ømt.. Andre forsøket endret de medikament pga denne reaksjonen..

ORIGINAL: *mamma1*

Uff da, håper formen blir bedre nå i løpetav dagen.
Sender deg en god bedring klem[:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: [miss]

Ja, fikk sove etterpå. Takk og lov. [;)]
Formen er bedre. Så den er nok på topp imorra og klar for uttak.

Det var bra vennen[:)] og godt formen er bedre, du er nok tipp topp til i morgen ja..[:D]

Back
Topp