slitsom natt!!!

Helenesmamma

Elsker forumet
må klage litt eg og i dag[:(]har vert oppe sånn ca 6-7 ganger i natt.må tisse hele tiden.kjempevonde kynnere.føler også en nedtrykkelse der nede...var livredd for at vannet skulle gå i natt,det føltes nesten sånn ut i natt.sukk sukk det blir ein tung dag.har sendt mannen for å kjøpe is til meg,håper det hjelper litt,hehe.han har jo neste heller ikke sovet i natt for eg offa og stønna i heile natt,hehe

Uff, høres trasig ut... har bare to tisseturer pr natt for tiden, så jeg er ganske fornøyd... Det med isen hørtes lurt ut ja, Is hjelper mot det meste har jeg funnet ut[:D] (samboer er oppgitt over hvor mye is jeg spiser for tiden ja) Håper du får en fin dag iallefall[:D]

Føler med deg! *trøsteklem*

Kos deg med isen! Slapp av og ta det med ro!
Håper det blir bedre i natt!
[:)]

nam nam,nå har eg fått isen,måtte grine litt og,men det hjalp[:)]tror eg må gå å legga meg et par timer,eg blir så løyen i hodet når eg isje har fått nok søvn.snakkes seinare

ååååh er helt med på denne azz, jeg oxo er på do hele natta, jeg uffer meg og sliter med å snu meg, lungene er vonde, hoftene er så vonde, føler at jeg ikke får puste så hjerte begynner å slå fort og hode banker..

Når jeg endelig får lagt meg til da må jeg selfølgelig på do [:@][:@]

dette ble mye klaging, men er jo sånn det er hehe, men det er verdt det da[:D][:D]

Jeg og er mye oppe på do! [:D] Springer frem og tilbake hele natta.. MEN jeg sover veldig godt når jeg sover liksom.. [:)] Enda.. Heldigvis!

hmm.. har ikke det problemet jeg.. er ikke oppe på do noen ganger iløpet av natta.. [:D] men våkner mye pga vondt bekken, men sovner fort igjen..

jeg sliter med at alt vannet binder seg i kroppen tror jeg hvertfall. drikker masse vann, men trenger ikke gå på do før i elve tiden neste morgen, begynner å tro at noe er galt, er ikke så hoven i fingere eller bein heller. Kan vel heller si at jeg er super heldig som faktisk får sove hele natten

jeg drikker og drikker, har ben som en elefant, og går på do og småskvetter hele tiden... Ikke uvanlig å gå på do 5 ganger i løpet av en natt nei...

Back
Topp