Slitsom helg!

Cathygirl

Forumet er livet
Som noen av dere sikkert fikk med dere så fikk Ann Helén feber fredag formiddag og jeg måtte hente henne i bhg. Heldigvis ga feberen seg på ettermiddagen, men natten var forferdelig slitsom. Hun våknet hele tiden. Hun roet seg som oftest med smokken, men noen ganger måtte litt mer til får å roe henne. I 5 tiden lørdag morgen fikk hun en stikkpille( hun hadde ikke feber, men var tydelig plaget av noe. Kl 6 hadde hun enda ikke roet seg så sambo stod opp med henne. Jeg trengte virkelig litt søvn da eg sku jobbe 8 timer alene på jobb. Han var oppe med henne i ca en time hvor han fikk i henne en yoghurt. Etter det sov hun heldgivis i 2 timer så sambo fikk litt mer søvn. Jeg stod opp før AH våknet siden jeg slulle på jobb til kl 10.
Jeg var stuptrøtt og absolutt ikke klar for å gå på jobb, men jeg kom meg igjennom dagen og var totalt utmattet etter jobb. AH hadde vørt veldig urolig hele dagen og neste ikke sovet så sambo var også ganske trøtt. På kvelden spiste vi pinnekjøtt hos foreldrene mine[:D] Deilig!!
Og det var avtalt at AH sku sove over der, men det var mye frem og tilbake pga at hun ikke var helt i sine fulle fem. Endte med at hun sov der og vi fikk sovet ut heldigvis! Sambo sku egentlig jobbe på natten, men han var for sliten til det. Det var ihvertfall veldig godt å få sove ut!!
Da jeg kom til foreldrene mine i 14 tiden ble AH brått veldig sutrete. [:o]
Hun hadde ikke spist noe særlig til lunsj, men hun ville ikke ha noe uansett. Fikk litt sjokoladekake som hun slukte i seg(var ihvertfall noe mat selv om d ikke e av d sunneste) Etter det fikk min søster henne til å sove igjen. Hun hadde sovet ca1 time litt tidligere på dagen, men d e ikke nok for en jente som e litt pjusk. Da sov hun i 1,5 time heldigvis! Tok litt tid før hun våknet skikkelig etter luren, men d kom seg veldig med middag og is til dessert[:)]
Natt til i dag hadde vært bedre enn natt til i går heldigvis så hun hadde ikke slitt ut besteforeldrene sine helt, bare litt[8D]
Hun har vært litt tett siden i går kveld, men håper d blir bedre.

Denne slitsomme helgen e kun fordi AH får tenner!!! I går kjente jeg to tenner som e kommet frem og enda ligger d noen og lurer og plager henne[:o] Får så vondt av henne eg og d sliter på både henne og oss! Håper de andre som ligger og presser på e igjennom i morgen eller ganske snart ihvertfall så hun slipper å være så plaget!
Har måttet ty til stikkpiller for å roe henne da hun har hatt så vondt og ikke fått sovet[:(] 
Har ikke gitt hun stikkpille i kveld og håper vi slipper d også. Men dentinox har hun fått på gommene ihvertfall!

Ja, en slitsom helg for oss kan man si![:o]

huff, kjenner til det derre med urohet rundt tannframbrud ja, å det er ikke alltid like lett å skjønne hva det er![&:] 
får håpe det blir mere søvn på dere nå når tennene kommer helt igjennom iallefall[:)]
fram til da er det bare å gi stikkpille dersom hun har vondt å smøre dentinox, tygge på noe kald å trøste, kan bare tenke meg til hvor vondt der må være for di små stakkar når alt står på som verst i munnen[:(]

Back
Topp