Slitne føtter

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Jeg er så sliten i føttene om dagen! Som om jeg har gått fem mil eller stått hele dagen gjennom på betong. Går ikke mye hverken på fritid eller jobb, faktisk alt for stillesittende.

Når jeg ligger i senga føler jeg at jeg skulle ønske de var vektløse. Bare at hælene ligger nedi madrassen kjennes belastende.. De er ikke hovne eller noen ting.

Noen som ha følt det sånn?

Jeg føler det også sånn til tider. Føles som jeg har støypet de med betong når jeg skal gå opp ei trapp for eksempel. Er helt stiv virker det som, hvis jeg først kommer igang, går det bra, men de første stegene må presses skikkelig :p generelt er de også slitne og det kan forplante seg i bekkenet og korsryggen slik at jeg ikke klarer å stå like lenge som før. Aner ikke hva det kommer av :p

Føttene er ikke hovne, men de kjennes sånn ut! Må alltid gå med tøfler inne, ellers blir det for hardt underlag og det er direkte ubehagelig å tråkke.

Blir tyngre og tyngre å stå på føttene. Dessuten så verker mine hele tiden. Så du er ikke helt alene ;)

Oh yes :p Kan til tider være litt hoven i tillegg. Jeg kjenner det mest når jeg er på jobb. Har jeg på sko vil jeg gå uten, går jeg uten vil jeg ha på sko, haha
Kan være en sann plage å stå på kjøkkenet å lage middag etter 8 timers arb dag.

Jepp! Jeg gikk til innkjøp av silikon innlegg til hælen i skoen, og det hjalp faktisk litt! :-)

Jepp! Jeg gikk til innkjøp av silikon innlegg til hælen i skoen, og det hjalp faktisk litt! :)
Et rart spørsmål - men blir ikke skoene særdeles mye trangere da?
Eller bytter du de ut med de vanlige sålene på en måte?

Back
Topp