Slitesterke strømpebukser?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Andreklassingen har stort sett brukt strømpebukser fra h&m, og jeg kjøpte et par nye her om dagen. MEN i går kom hun hjem med hull på kneet, og i dag var det slitt hull i sømmen med låret. Det går en del strømpebukser, men har aldri opplevd at de tåler så lite.

Kan jo ikke fortsette med det forbruket. Noen som har tips til strømpebukser som tåler litt? :)

Jeg ville valgt tights og sokker istedenfor strømpebukser. Det bruker vi på vår 3-åring. Har aldri opplevd at hun sliter sund tightsen, mens strømpebukser rakner mye fortere. ;)

Akkurt det i sømmen vet jeg ikke, men mamma fleide å stryke på noen lapper på knærne når vi fikk nye strømpebukser som liten. Men hva det var husker jeg ikke :P Bare husker jeg syntes det var pinlig da jeg ble litt eldre, så da slutta hun på mine. Men var ikke nødvendig lenger da, men lillesøster fikk noen år til :)

Akkurt det i sømmen vet jeg ikke, men mamma fleide å stryke på noen lapper på knærne når vi fikk nye strømpebukser som liten. Men hva det var husker jeg ikke :p Bare husker jeg syntes det var pinlig da jeg ble litt eldre, så da slutta hun på mine. Men var ikke nødvendig lenger da, men lillesøster fikk noen år til :)
Kanskje vliselin? Ble det stivt der lappen var?

Vi har brukt strømpebukser fra reflex og de er like fine etter 200 vask og bruk :)

Back
Topp