Lissyjane
Elsker forumet
Kleo79 skrev:
Lissyjane skrev:
Er det bare meg som reagerer på slike innlegg? Ønsker man ikke best mulig forhold mellom mor og far? Kan man ikke bruke tid på å bli enige om slikt på forhånd, og ikke bare forvente at far skal bøye seg for mors avgjørelse? Hvordan tror du du selv ville reagert hvis situasjonen var omvendt?Kleo79 skrev:
Du har jo helt tydelig ikke peilig på hva det vil si å være i konflikt med far. Sånne innlegg som DETTE reagerer JEG på.. Det er ikke alltid det funker å snakke med far. Du vet jo ingenting om denne situasjonen, så jeg skjønner egentlig ikke hvordan man kan uttale seg om mor og fars forhold. Far skal ha VARSEL. Far skal ikke godkjenne. Det er mange grunner til at folk må flytte.
Jeg uttaler meg ikke spesifikt om akkurat denne situasjonen. Reiser mer spørsmål vedr denne type innlegg. Syns det iblant er innlegg hvor mor forventer at hun kan gjøre som hun vil med barnet, mens far ikke har noe å si. Ikke halshugg meg kun fordi jeg stiller spørsmålstegn ved en sak.
Hun har flyttet 20 min unna med barnet og skiftet barnehage til nærmere seg selv. Er jo ikke akkurat de største frihetene hun har tatt seg. Har selv måtte flytte og jeg kan da ikke spørre far om det er greit når jeg må tenke på hva som er best for meg og mitt barn. Han ville jo at jeg skulle flytte nærmere han og bytte bhg til en nærmere han, men det hadde jo overhodet ikke fungert i det hele tatt. Man gjør jo det som er best for seg og sitt barn.