Sliter sånn

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Med denne kvalmen :( føler jeg går på veggen snart!!! Og attpåtil har jeg fått meldinger om hvorfor jeg leverer barna i barnehagen når jeg er sykemeldt :( er så godt med den lille lufteturen/gåturen ti barnehagen hver dag.

Jeg leverte da også mini i barnehagen selv om jeg var sykmeldt??
Enkelte folk, altså...

Sent from my iPhone using BV Forum

Håpløst at folk ikke aksepterer at noen er sykemeldte og klarer å være aktive noen minutter om dagen! Hev deg over det og gjør det som er bra for deg!

Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Holder på å bli gal av å bare gå hjemme. På de gode dagene prøver jeg å gjøre det jeg kan av husarbeid og litt hundetrening - det er noe som hjelper meg i denne perioden. De dårlige dagene er helt stillesittende og preget av kvalme og oppkast. Har begynt med litt håndarbeid som får dagene til å gå litt fortere, men gleder meg til at kvalmen går over!

Huff :/ får håpe det blir bedre! Skjønner ikke hvorfor andre mennesker skal legge seg opp i om du leverer barna i bhg eller ikke når du er sykemeldt. Og man har kanskje en grunn til å være sykemeldt, får ihvertfall ikke slappet av hvis man har unger hjemme.. De har det som regel bedre i bhg der de er med andre på sin alder osv.. :) du trenger ihvertfall ikke å ha dårlig samvittighet!! :)

Men herregud! Hvem er det som kommenterer dette?? Det er jo ikke akkurat slik at man får sykemelding/blir fritatt fra å ta vare på barna sine fordi om man er sykemeldt fra jobb! Enkelte folk altså :-( Kjenner jeg blir sint på dine vegne. Kan ikke folk bare passe på seg selv i stedet? *dagens hormonutblåsning*

Med denne kvalmen :( føler jeg går på veggen snart!!! Og attpåtil har jeg fått meldinger om hvorfor jeg leverer barna i barnehagen når jeg er sykemeldt :( er så godt med den lille lufteturen/gåturen ti barnehagen hver dag.

Huff! Enkelte er ikke rett altså! Man har da fortsatt like mye rett på bhg dagene selv om noen hjemme er sykmeldt.. Betaler trossalt for det. Og hvorfor bryr andre seg om det!?
Mange som er hjemmeværende som likevell har barna i bhg da....

Masse god bedring hvertfall. Ikke bry deg hva andre mener. Tenk på deg selv ;-)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Back
Topp