Sliter på jobb..

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Begynner å være veldig slitsomt å være på jobb, er kjempe sliten hele tiden og kvalmen blir bare værre og værre for hver dag som går:s gikk inn på ett rom i dag der de hadde brukt luftfrisker. Var like før jeg kastet opp:s
Var ikke kvalm i forrige svangerskap, så dette er nytt for meg..
Rart om de ikke begynner å skjønne det snart, må sette meg ned å hvile hele tiden:p å det er veldig ulikt meg!
Gruver meg på dagvakt i morgen!

Flere som sliter med å jobbe allerede?

I dag har jeg vært veldig kval hele dagen.. Ikke orket noen ting. Har vært på jobb hele forrige uke, å det gikk i grunnen fint. Fikk bare noen små kvalme utbrudd ila dagen, og var kvalm på ettermiddagen hvis det gikk for lang tid uten mat.. Håper jeg klarer å fortsette å jobbe som før :)

I dag har jeg vært veldig kval hele dagen.. Ikke orket noen ting. Har vært på jobb hele forrige uke, å det gikk i grunnen fint. Fikk bare noen små kvalme utbrudd ila dagen, og var kvalm på ettermiddagen hvis det gikk for lang tid uten mat.. Håper jeg klarer å fortsette å jobbe som før :)

Får håpe kvalmen ikke blir værre i allefall:-)
Her ettermiddagene/kveldene jeg sliter mest med kvalme:s

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Slitter eg med.jobber turnus,13timers vakter :-(

Er helt utkjørt etter en dag på jobb!! Går i ett her til tider! Av og til så må eg bare sitte meg ned litt!! Ikke så lett når nesten alle oppgavene går ut på å stå!! Men men kjemper meg igjennom det!! Heldigvis ikke vert kvalm på jobb endå!! Kommer heldigvis mest om kvelden disse kvalmebyene!! :)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Er helt utkjørt etter en dag på jobb!! Går i ett her til tider! Av og til så må eg bare sitte meg ned litt!! Ikke så lett når nesten alle oppgavene går ut på å stå!! Men men kjemper meg igjennom det!! Heldigvis ikke vert kvalm på jobb endå!! Kommer heldigvis mest om kvelden disse kvalmebyene!! :)

❤️min første❤️
Du veit du har krav på hvile på jobb? :) mye ståing er uheldig

Jeg vet det!! Men er vikar endå og vil stå på å gjøre mitt beste så eg får noe fast eller et lenge vikariat, helst før d blir synlig ;)

❤️min første❤️

Back
Topp