Sliter med morgen søvn...

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Jeg våkner kl 4/5 og er våken... sliter med å sovne igjen. Selv de dagene jeg ikke tar en dubb på dagen. Holder meg til 23 Ich før jeg legger meg, men søvnen er dårlig og jeg blir frustrert.
Husker med førstemann så kunne jeg sove rundt 24/7 nesten... :P
Noen andre?

Jeg har det likt nå. Problemet for meg er at jeg våkner og må tisse, og når jeg da står opp får jeg ikke sove igjen... Har ikke hatt det sånn hele tiden da, det har kommet den siste uka. Hvor langt er du på vei? Jeg er 10+4 i dag

Jeg er 11+6.... Gleder meg til alle "teite" gravid symptomer er borte,sånn at man kan nyte tiden :)

Samme her, men har slitt med søvn i mange år. Er verre nå, faktisk. Blir utrolig sliten utover dagen og prøver å ikke sove på dagtid da dette ødelegger mer for nattesøvnen. Er 10+1.

Sliter jeg og! Vanskelig å sovne igjen:(

Da er vi flere :) men har blitt litt bedre i det siste faktisk... men våkner alltid før 07 selv om jeg har lagt meg sent og er kjempe trøtt. Synes også det er vanskelig allerede å finne en god liggestilling selv med pute mellom knærne...

"Godt" å høre at vi er flere.... Har også prøvd med pute mellom beina, men kjøper nok en ammepute til å ha I senga ;)

Ja har vurdert det jeg også, enten det, eller en sånn hotell pute fra Home&Cottage... den ser så digg ut :D uff... idag våkna jeg 5 og fikk ik sove mer..

Her stod jeg Kl 04.30 å smurte matpakker i dag ;) fikk heldigvis sovet litt etterpå da... Og mannen var en engel og lot meg sove gjennom morgen rushet. Nå skal jeg stå opp til stille hus :)

Har slitt de siste ukene jeg også.. kan våkne i 4-5 tiden og får ikke sove igjen.. og viss jeg klarer å sove gjennom natten, våkner jeg i 7 tiden.. veldig plagsomt og slitsomt, da jeg er skikkelig b-menneske til vanlig.. Håper det snart går seg til litt :-)

Godt å se at det er flere, har jo hørt at gravide er så trøtte og kan sove døgnet rundt. Men jeg er kjempefornøyd hvis jeg sover til 07. Har blitt litt bedre de siste ukene (er 14+ 3 i dag) men de første 12 ukene var slitsomme. Jeg jobber i tillegg turnus og det blir jo så lite søvn etter kveldsvakter når jeg ikke får lagt meg før nærmere midnatt. Det som hjelper meg litt er å begrense drikkeinntaket på kvelden, da kan jeg slippe å opp å tisse om natten ;)

Back
Topp