Sliter med matlyst!!!

Alca

Flørter med forumet
Noen andre som har samme problem??? Bare tanken på mat gjør meg dårlig.. Er aldri sulten mannen blir så fortvila stakkar..

jeg spiser heller ikke noe særlig. blir bare kvalm å tenke hva man skal lage til midda og sånt, så her er samboern som gjør alt han drar aleina til butikken også å handle pga jeg klarer ikke være på matbutikken. vi han jo en 10 mnd sønn sammen og jeg hva nesten helt likens da som nu bare nu er jeg mer kvalm og sliten(klarer ikke gjøre noe, blir bare sliten å tenke å komme meg i dusjen i morgen feks)

ORIGINAL: Phillip08ogMini10

jeg spiser heller ikke noe særlig. blir bare kvalm å tenke hva man skal lage til midda og sånt, så her er samboern som gjør alt han drar aleina til butikken også å handle pga jeg klarer ikke være på matbutikken. vi han jo en 10 mnd sønn sammen og jeg hva nesten helt likens da som nu bare nu er jeg mer kvalm og sliten(klarer ikke gjøre noe, blir bare sliten å tenke å komme meg i dusjen i morgen feks)

Hørest ut som meg dette... Men er bedre i dette svangerskapet en di 2andre.. da spydde jeg hele dagene!!!![:'(]

Kjenner til det.. Eller er kanskje sulten og har lyst på mat.. Begynner å spise og får nesten ikke ned noe.. "vokser" i munn..

Blir mye supper på meg for tida... i dag laget jeg meg  kremet blomkålsuppe[;)] Gikk nå i hvertfall ned.

Godt å ha dere her inne folkens.
Jeg har det som dere.. trøster meg med at det blir vel bedre!

Gleder meg til jeg får lyst på mat og at maten faktisk SMAKER som den skal igjen:)

Samme her. Nesten ingenting som frister. Sliter skikkelig med å få i meg mat. Kvalmen hjelper heller ikke på!!!
Det positive er at barnet i magen tar den næringen det trenger (selv om man skulle tro at det ikke finnes noe næring å ta av). Jeg lå og spøy HELE forrige svangerskap, men barnet var god og rund da hun kom ut! Helt perfekt! =)

Kjenner meg veldig igjen. Spesielt middagsmat frister ikke, så det går mye i ristet brød (med kun smør-klarer ikke ost) og epler. Melk heller jeg i meg som aldri før...helt merkelig[8D]

sliter med brød-maten jeg.. middagen går stort sett greit...helst taco mat og lignende sterke saker..

Det eneste man kan gjøre er å bare å spise det man har lyst på, uansett hva det er.... om det er godis eller frukt eller mat:-)

Jeg har bare ikke lyst på mat, klarer ikke spise. Men jeg er ikke dårlig :)

Jeg spiser nesten ingenting, men hvis jeg presser i meg noe mat så går neste måltid lettere... ellers blir jeg småkvalm og uvel...

Er sjelden jeg har lyst på noe, men jeg må spise hver 3time, ellers blir jeg så siiiiiinnsykt dårlig og kvalm!  Er ikke mye som skal til da, en banan eller en skive elelr sådan[:D]

Her er det igrunn bare frukt, frokostblanding eller snop som frister! [:-] Greier ikke tanken på middag eller varm mat generelt! [:'(]

Eg spiser polarbrød med kvitost eg[:)] Orke sjeldent meir ein eit halvt om gangen, men dei kan lett deles. Så dette ville eg dele med dere, og orke dere ikkje dele dem sjølv, kan vel typen gjere det? [:)]

Det er viktig å lage seg små måltider og tar småbiter i munnen om gangen. Det vokse i munnen min også, om eg spise for store bit...

Back
Topp