Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke melkeoppsamlere har du kjøpt? Og fra hvor?Bruk melkeoppsamlere i stedet for amme innlegg! Det hjalp meg veldig. Bare husk å tømme dem for melk jevnlig så nipler ikke blir våte og det renner over Da lufter du dem hele tiden og du slipper å ha noe liggende innpå dem og prøv simplex øyesalve, fikk det tipset her inne av noen og den synes jeg fungerer bra har hørt at mam kompressor skal være bra også. Jeg har ikke prøvd det da
Hvilke melkeoppsamlere har du kjøpt? Og fra hvor?
Akkurat det jeg sliter med også; er liksom det når hun lager vakum som gjør vondt og så gir det seg. Godt at du med mer erfaring sier at det gir seg etter noen uker. det gjør det hele litt lettere.Det at de tar tak gjør kjempe vondt her, det har gjort det med alle 3. Det tar noen uker før det gir seg....
Er formen bedre i dag? Har du noen som kan hjelpe deg så du får hvilt nok?Da var jeg så uheldig at jeg våknet med 40 i feber i går. Reiste på sykehuset og fikk konstatert brystbetennelse. Så da er det antibiotika, Ammeskjold og pumping . Lille gutt hadde fått alt for lite mat de siste dagene, og bare gått opp bare fem gram
Jeg slet veldig med såre bryster helt i starten... Brukte ammeskjoll og det hjalp veldig, selv om barnepleierne på barsel ikke var så fornøyd med meg da... Ellers har jeg vært påpasselig med å smøre ofte og la brystene lufttørke når jeg har hatt mulighet for det... Jeg smører med bepanthen og synes den fungerer mye bedre enn for eksempel purelan... Fortsatt vondt når han tar tak, men gir seg raskt...
Me låg på nyfødtintensiven i over ei veke pga. vesla var født i veke 35. På dag to kom dei med ammeskjoldet til meg utan at eg spurte om det. Funka heilt supert. Etter 4. Dagen, la eg det vekk, og amminga har gått som ein draum sidan. Eg skjønnar ikkje kvifor så mange er imot ammeskjold...