Sliter med å puste

Ser ut til at jeg må spise ordene mine.. Må ha mer allergimedisiner. Kveles av pollen allerede.
Håper det blir bedre for deg når du får medisiner :)
 
Håper det blir bedre for deg når du får medisiner :)
Takk, heldigvis fikk jeg en eller annen rar timeinnkalling til legen på fredag.. helt ut av det blå :hilarious:
Hvordan har det gått med deg?
 
Takk, heldigvis fikk jeg en eller annen rar timeinnkalling til legen på fredag.. helt ut av det blå :hilarious:
Hvordan har det gått med deg?
Litt lettere å puste nå faktisk, selv om jeg føler meg ganske stappet fremdeles :hilarious: men får sånne perioder hvor jeg kjenner jeg må trekke pusten ekstra fordi det blir litt trangt. Hadde nok vært mye verre uten cetirizin og otrivin, jeg får trøste meg med det :D
 
Har litt "åndenød" til vanlig, uavhengig av graviditet, faktisk (distraherende når jeg f.eks. prøver å sovne), så jeg kan ikke akkurat si at dette bidrar til at jeg gleder meg til at baby tar mer plass der inne ... :oops:
 
Her er jeg andpusten av å gå en enkel etasje i trapper, ikke det beste når man har trapper i hele huset...
 
Her er jeg andpusten av å gå en enkel etasje i trapper, ikke det beste når man har trapper i hele huset...
Er så glad for at vi har heis i blokka vår, selv om vi bare bor i 2. etg :p
 
Har litt "åndenød" til vanlig, uavhengig av graviditet, faktisk (distraherende når jeg f.eks. prøver å sovne), så jeg kan ikke akkurat si at dette bidrar til at jeg gleder meg til at baby tar mer plass der inne ... :oops:
Det er ubehagelig, det sliter mannen min med også. Ofte at han føler han ikke får nok oksygen inn
 
Jeg sliter så utrolig med pusten. Med en gang jeg har spist så begynner det, akkurat som om den lille har dytta magesekken min opp i lungene. Tenkte først at det var fordi jeg hadde spist mye, men i dag f.eks. har jeg bare spist en gang, men likevel så sliter jeg. Er bare 15 uker så livmoren tar jo ikke den største plassen nedi der :p flere som har det sånn?
Jeg har astma, og hadde det også sånn noen uker.. Sånn mellom uke 11 og uke 18ish tror jeg. Men nå er jeg rimelig fin igjen. Uke 22+0 i morgen. Kanskje det går over for deg også?
 
Jeg har astma, og hadde det også sånn noen uker.. Sånn mellom uke 11 og uke 18ish tror jeg. Men nå er jeg rimelig fin igjen. Uke 22+0 i morgen. Kanskje det går over for deg også?
Ja det har blitt bedre her også heldigvis, selv om pollen tar knekken på nesa mi. Noen ganger kommer det tilbake, men heldigvis veldig sjeldent :)
 
Ja det har blitt bedre her også heldigvis, selv om pollen tar knekken på nesa mi. Noen ganger kommer det tilbake, men heldigvis veldig sjeldent :)
Det blir verre igjen i slutten av tredje trimester... Så nyt å kunne puste ordentlig mens du kan.
 
Det blir verre igjen i slutten av tredje trimester... Så nyt å kunne puste ordentlig mens du kan.
Uff ikke si det :p hadde det så fint da jeg gikk gravid med første, mens lillebror skal virkelig komme til verden med ett brak skjønner jeg :p
 
Uff ikke si det :p hadde det så fint da jeg gikk gravid med første, mens lillebror skal virkelig komme til verden med ett brak skjønner jeg :p
Ikke garantert da! :) Men livmora presser jo de indre organene oppover på slutten. Så mange blir tungpustet den siste tiden.
 
I dag har jeg en sånn tungpusta dag. Har egentlig ikke kjent noe før i dag. Kan være for at jeg nylig begynte på blodtrykksmedisin.. Men føler jeg må anstrenge meg litt for å ta inn luft. Har jo pollenallergi da, så kan sikkert bidra litt. Føler også at jeg er 30 uker på vei i dag. Magen er diger av en eller annen grunn:hilarious:
 
I dag har jeg en sånn tungpusta dag. Har egentlig ikke kjent noe før i dag. Kan være for at jeg nylig begynte på blodtrykksmedisin.. Men føler jeg må anstrenge meg litt for å ta inn luft. Har jo pollenallergi da, så kan sikkert bidra litt. Føler også at jeg er 30 uker på vei i dag. Magen er diger av en eller annen grunn:hilarious:
Uff det er de verste dagene. Å være i uke 30 når man er i uke max 20 :hilarious:
 
Nå begynner jeg å bli fortere andpusten å :arghh: Jeg som kan løpe opp og ned trappa uten problem, nå peser jeg som bare det når jeg har gått opp :hilarious: Når jeg er ute å går skjer det samme etter en kort stund.. Skylder litt på pollen også, men er nok en kombo, for er litt mer ekstremt nå enn det bruker å være :shifty:
 
Back
Topp