Sliter litt..

E.I

Betatt av forumet
Himmelbarn
Hei jeg og samboeren prøver på barn problemet er at vi aldri har hatt sex og det er ikke fordi vi ikke vil men vi klarer rett og slett ikke enten så klarer han ikke å holde den oppe eller så får han den ikke inn (og det hjelper jo ikke at han veier 150kg elsker han selvom selvfølgelig men det er jo litt mye) så løsningen vår har blitt at han kommer i en kopp og jeg inseminerer meg selv med en sprøyte (selvfølgelig uten nål) men igjen problemet der er at vi får han ikke alltid til å komme heller enten så dør den igjen eller så bare klarer han ikke og jeg har jo eggløsning når jeg har eggløsning og da må vi jo enten ha sex (noen som ikke går atm) eller at jeg innseminerer meg selv for å få det til men det er jo ikke alltid vi får det til heller og jeg skal jo være ærlig at det begynner jo å bli litt frustrerende og slitsomt, jeg klandrer jo selvfølgelig ikke han for det er jo ikke hans feil men jeg anner ikke hva vi skal gjøre for jeg ønsker jo å ha sex med han og jeg ønsker jo å bli gravid og det på en "normal" måte egt så jeg er litt tom for ideer nå på hva vi skal gjøre, har dere vært igjennom noe lignende? eller skjennerelt bare har noen ideer så seter jeg veldig stor pris på å høre dem for jeg vet ikke lenger..

Har han vært hos legen? Ereksjonssvikt kan være første symptom på mer alvorlige helserelaterte problemer. Det er ikke uvanlig med ereksjonssvikt, og det må ikke være noe alvorlig galt, men det er viktig å få utelukket det.

Hei.
Forstår godt at dette er frustrerende for dere begge. Jeg tror det kan være fint å ta en tur til legen. Både for at han sliter med ereksjonssvikt og at det er en tungvint måte å prøve og bli gravid på, men også fordi det er viktig at han kan få hjelp til å gå ned i vekt. 150kg er mye, som du sier, og det påvirker jo ikke kun han. Når vekten er i veien for at han kan gjennomføre et samleie med deg, da tenker jeg at det er på tide å gjøre noe med det. Det vil komme dere begge til gode.

Hei, jeg vil anbefale deg å snakke med samboeren din om å ta seg en tur til legen. Det finnes enormt mange hjelpemidler der ute nå for å komme seg ned i vekt. Det er noen midler man kan få på blå resept om man oppfyller visse krav ifht bmi og det høres det jo ut som han kanskje gjør.

Ereksjonssvikt er jo ofte en «bivirkning» av fedme, man kan få lavt testosteronnivå. Spermkvaliteten avhenger jo også litt av generell helse.

Jeg skjønner det ikke var helt dette du spurte om, men jeg tror at det er det som er nøkkelen for at dere skal klare å få barn sammen og ikke minst få et bra sexliv sammen. Skjønner godt du savner det.

Hvis du ikke vet helt hvordan du skal ta det opp så kan du jo si at du har hørt om en ny slankemedisin som vistnok funker veldig bra og som man kan få på blå resept dersom man oppfyller visse krav. Kanskje han skulle hørt med legen om å få prøve den? Da kan eventuelt legen komme med flere tips og eller henvise han til sykehuset hvor man kan få litt mer hjelp i form av samtaler og kostholdsveiledning. Jeg tror ikke det skal så mye til før han vil se en markant endring.

Lykke til!

nei beklager. Den detaljerte ligger inne på prøver forumet ❤️❤️

Min mann veide 135 kg på det meste. Han slet mye med blodtrykk og vondt i beina. Muligens vann i kroppen og. Han valgte å slanke seg. Det ble løpetur. Tur på trening senter og bedre kosthold . Han slanka seg 35- 40 kg. I dag er han så god i form at han slår meg i både trening og utholdenhet ❤️❤️❤️❤️. Han sluttet å jobbe turnus. Jobber morgen arbeid. Og det gjorde godt for kroppen.

Back
Topp