Hei jeg og samboeren prøver på barn problemet er at vi aldri har hatt sex og det er ikke fordi vi ikke vil men vi klarer rett og slett ikke enten så klarer han ikke å holde den oppe eller så får han den ikke inn (og det hjelper jo ikke at han veier 150kg elsker han selvom selvfølgelig men det er jo litt mye) så løsningen vår har blitt at han kommer i en kopp og jeg inseminerer meg selv med en sprøyte (selvfølgelig uten nål) men igjen problemet der er at vi får han ikke alltid til å komme heller enten så dør den igjen eller så bare klarer han ikke og jeg har jo eggløsning når jeg har eggløsning og da må vi jo enten ha sex (noen som ikke går atm) eller at jeg innseminerer meg selv for å få det til men det er jo ikke alltid vi får det til heller og jeg skal jo være ærlig at det begynner jo å bli litt frustrerende og slitsomt, jeg klandrer jo selvfølgelig ikke han for det er jo ikke hans feil men jeg anner ikke hva vi skal gjøre for jeg ønsker jo å ha sex med han og jeg ønsker jo å bli gravid og det på en "normal" måte egt så jeg er litt tom for ideer nå på hva vi skal gjøre, har dere vært igjennom noe lignende? eller skjennerelt bare har noen ideer så seter jeg veldig stor pris på å høre dem for jeg vet ikke lenger..