Agnete
Forumet er livet
Jeg har slitt med søvn gjennom mange år, og har de siste 3-4 årene brukt medisiner som skal hjelpe meg med søvn. Det har fungert jeg har noen ganger sovnet før jeg har klart å komme meg til sengs.
Nå er det som det har motsatt effekt, jeg sover ikke, sovner ikke før 04 tiden. Er lys våken, er som om det ikke skulle være natt
Siden mange her har hatt små barn med mye våkenetter så er det kanskje noen som også har fått ødelagt søvnen sin. Jeg vil ikke starte på vanedannende søvnmedisiner, det er det legen tilbyr. Så hva gjør dere når dere ikke får sove? Funnet ut noe som kan hjelpe?
Nå om dagen gjør jeg alt feil, jeg ligger i senga til langt på dagen, så ender jeg opp på sofaen. Vet det har helt motsatt effekt.
Tenkte å starte prosjekt sove igjen i morgen, og jeg kan ikke skylde på barna lenger 
Nå er det som det har motsatt effekt, jeg sover ikke, sovner ikke før 04 tiden. Er lys våken, er som om det ikke skulle være natt
Nå om dagen gjør jeg alt feil, jeg ligger i senga til langt på dagen, så ender jeg opp på sofaen. Vet det har helt motsatt effekt.