Sliter du med hormonene?

møkkete badeand

Forelsket i forumet
Huff. Eg har blitt ei skikkelig sippeguri..
Hadde såå lyst på vafler i stad, men var tom for melk, så sa til lillebroren min at han måtte sei ifra til mamma at ho måtte fyre i gang vaffelpressa, for no skulle vi kose oss!... så hadde dei verken melk eller egg, pluss at dei skulle reise på besøk til eldste broren min.. Herregud altså, grein som en unge! Klarte ikkje å stoppe heller.. Utrulig ufølsomt av dei å reise vekk når datra e gravid, OG hormonell..(og har lyst på vaffel) HALLOOO..

Og i går når eg var på vei å gå fra jobb, blei eg stoppa midt på skuleplassen med spørsmål om eg kunne vaske eine roda på skulen, måtte berre gå å gjømme meg altså. Grein og grein.. så flaut

Kremt hehe eg var på mc donald med min kjære og jenta vår og bestilte stor meny! Altså med ein eksta cheeseburger:-) så påstår min kjære at den var hans! Eg blei dritsur å hadde den klumpen i halsen å tårene bare kom:-P. Hehe

Uff da jenter! Men vit dere er ikke alene :) Jeg sitter og griner av sinnasnekker'n og kjenner tårene presse på selv, når jeg ikke får det som jeg vil :P

Klikka i vinkel på mannen som tok en telefon da han kom hjem fra jobb da jeg stod å laga middag. Han måtte da for pokker skjønne at jeg hadde tenkt at han skulle dekke på bordet!!!!!!!!!!!

:smiley-ashamed005

Haha! skjønner ikke hva som skjer. Men i dag har jeg vært et skikkelig monster. Presterte å kalle mannen min "Egofaen" og skjønner absolutt ikke hvor det kommer fra. Har ikke det ordet i vokabularet mitt normalt sett en gang..
Årsaken til at jeg kalte han det? Jo, det var det at han lagde seg varm mat, når han bare lagde knekkis til meg... I tillegg stinket maten han lagde seg... *Kremt*

Blir sinna og lei meg for ingenting!! Skikkelig frustrerende, men sånn er det vist bare :p

Artig å lese om dere. Selv er jeg ikke veldig hormonell, var ikke det i forrige svangerskap heller. Men etter fødselen derimot, trur jeg grein nonstopp i 3.mnd av ALT! Så gruer meg til den tid :p

Jeg er til tider meeget urimelig mot min stakkars mann. Var ikke hormonell i det hele tatt med de to første. Liker ikke helt disse hormonene. :P

Jeg presterte å grine av den videoen som lå på vg nett for et par dager siden der et korps fra Ohio spilte Ylvis sin revesang! De var jo så fliiiinke....
Hormonella ja;-)

I går, da jeg skulle hente ungene i bhg, spilte de David Guettas "Titanium" på radioen og jeg begynte å storgråte. :p Måtte sitte 10 minutter i bilen før jeg sluttet å hikste og ikke var rødsprengt rundt øynene :rolleyes:

Hehehe, bra det ikke bare er jeg som har det sånn!
Her kommer tårene av ingen ting, med det er enda verre med sinnet! Jeg blir så sint at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Stakkars mannen og barna mine :( Prøver så godt jeg kan å beherske meg når barna er tilstede.

Det er befriende å lese at det ikke bare er jeg som er sinnataggen. Stakkars sambo kan ikke gjøre noe som helst riktig. Ikke bare nok med at han stinker oljedamp når han kommer hjem, men har fått en infeksjon i munnhulen som han ikke har hatt gidden til å gå til tannlegen med noe som har gjort at jeg har brekt meg hver gang han nærmer seg meg, jeg blir sur, sint og rasende for ingenting, tåler nesten ikke at han tar i meg en gang i perioder og kyssing, sex og andre sengeaktiviteter er så godt som fullstendig forsvunnet ut av livet mitt.. det eneste som er godt er fotmassasje og bli klødd på ryggen hehehe..

kan fyke opp i sinne for ingenting, og jeg begynner også å grine hvis jeg hører en fin sang, eller noen som har det tøft på tv.. hehe.. gleder meg til dette roer seg så vi kan ha normalt samliv og samboer kan ta på meg igjen uten at jeg freser til ham hehe

Skal INGENTING før jeg klikker på kjæresten! Stakkar.. Å han blir irritert tilbake.. Så dette blir et lang svangerskap :p

Får meg ett og annet utbrudd. Akkurat nå triller tårene for at sambo ikke orket å vekke meg å spørre om jeg ville ha middag, noe jeg ville!! Så da ble jeg fri......

Back
Topp