Fortell gjerne om hvilken.[:)]
Jeg vil gjerne komme i kontakt som har det på samme måte som meg. Sliter med daglig angst.[:'(]
Jeg vil gjerne komme i kontakt som har det på samme måte som meg. Sliter med daglig angst.[:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: siljegulli
Jupp. Går på medisin. Er nervøs nesten hele tida, gruer meg til alt, uansett hva det er[&o] Fryktelig slitsomt...
ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis
ORIGINAL: siljegulliføler med deg..men har begynt på medisiner selv nå,og syntes de hjelper litt
Jupp. Går på medisin. Er nervøs nesten hele tida, gruer meg til alt, uansett hva det er[&o] Fryktelig slitsomt...
BV angst er det ingen av dere som har tipper jeg [8D] hehe.. ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis
ORIGINAL: _Nanne_har det HELT likt som deg,bare at jeg må på toa`n med to`ern[:-][:-][:-][:-][:-][X(][>:]
Redd for å ikke ha mulighet for å komme meg ut hvis jeg må svime av eller kaste opp f.eks.
Overnervøs hvis jeg skal et sted hvor jeg ikke bare kan gå ut hvis jeg føler meg uvel. Gruer meg derfor til det meste.
F.eks. møter, kjøre offentlig transport, sitte inneklemt i en gruppe(f.eks må helst sitte ytterst hvis det er mange som skal sitte i en sofa), være i kirka el.l. opplegg.
Forferdelig irriterende, men blir veldig kvalm og svimmel hvis jeg er i overnevnte situasjoner.
ORIGINAL: Kattekvinnen
Ja, har litt sosial angst.. Blir veldig lett nervøs (for alt mulig), synes det er meget ubehagelig å gå inn på en butikk eller lignende om der er masse folk, selv om det er folk jeg kjenner.
Gruer meg til å møte nye folk, fordi jeg bekymrer meg så mye for hva de tenker om meg og sånt. Skal på jobbintervju i Tromsø på onsdag, og kjenner sjelvinga allerede..
ORIGINAL: _Nanne_hm...prøver å unngå slike situasjoner,selv om det er dumt da...og vanskelig.
ORIGINAL: _Nanne_har det HELT likt som deg,bare at jeg må på toa`n med to`ern[:-][:-][:-][:-][:-][X(][>:]
Redd for å ikke ha mulighet for å komme meg ut hvis jeg må svime av eller kaste opp f.eks.
Overnervøs hvis jeg skal et sted hvor jeg ikke bare kan gå ut hvis jeg føler meg uvel. Gruer meg derfor til det meste.
F.eks. møter, kjøre offentlig transport, sitte inneklemt i en gruppe(f.eks må helst sitte ytterst hvis det er mange som skal sitte i en sofa), være i kirka el.l. opplegg.
Forferdelig irriterende, men blir veldig kvalm og svimmel hvis jeg er i overnevnte situasjoner.
Godt vi er fler[:-]
Hva gjør du for å komme deg gjennom situasjonene da?
men går litt i terapi,og har begynt på medisiner,så vi får se[:)]