Sliter dere med Ligamentsmerter?:)

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Hvor mye sliter dere med ligamentsmerter?:) er 18+1 idag og sleter litt med det på kvelden idag. Bare i noen sekunder per gang og mest på venstre side.

Hva med dere da?:)

Var mer for et par uker siden, men kan komme om jeg reiser meg for brått opp, eller nyser plutselig.
I dag kom det også da jeg trakk pusten veldig dypt (faktisk) - men følte meg som en ballong i dag og hadde trøbbel med å få pusten helt ned i lungene. PTen min så forskjell på magen fra forrige gang, til denne gangen.. 6 dagers forskjell..

Var mer for et par uker siden, men kan komme om jeg reiser meg for brått opp, eller nyser plutselig.
I dag kom det også da jeg trakk pusten veldig dypt (faktisk) - men følte meg som en ballong i dag og hadde trøbbel med å få pusten helt ned i lungene. PTen min så forskjell på magen fra forrige gang, til denne gangen.. 6 dagers forskjell..
Kommer noen ganger uten at jeg gjør noe også :D. Håper det er bedre for deg nå!

Ja det har jeg støtt og stadig... ikke digg.

vet ikke om det er det jeg har, men har ihvertfall mye vondt på høyre side. speisielt om jeg klarer å sovne på høyre siden, da er det vanskelig å reise seg siden det gjør så vondt.

Jeg har en del ligamentsmerter, uke 22. Det ga seg litt for noen uker tilbake men nå er det påan igjen. Magen har nok vokst mye i det siste så det er vel derfor. Det gjør oftest vondt når jeg går eller løper så jeg bør vel ikke gjøre det så mye da. Forholdsvis irriterende i tillegg til at det er vondt, for det blir for mye sitting!

Å nyse er helt grusomt vondt, da må jeg sammen i fosterstilling når jeg kjenner nyset er på gang. Ellers er det ganske ømt på store deler av magen, men kjenner meg også ganske sprengt....

Å nyse er helt grusomt vondt, da må jeg sammen i fosterstilling når jeg kjenner nyset er på gang. Ellers er det ganske ømt på store deler av magen, men kjenner meg også ganske sprengt....
Kjenner meg igjen :-P Jobber i barnehage, og å nyse har vært mest effektivt for å få barna stille!! Først så nyser jeg med et lurveleven, og så blir jeg stående som en krok og si "aaaaaahh". Da står de og måper til jeg kommer meg igjen :-D hahah

19+0 Jeg har hatt det i 2 dager nå, føles som magen skal sprekke? Kanskje ikke fult så vondt, men ubehagelig er det, men det minner ikke om menssmerter for meg. Menssmerter er faktisk vondere mener jeg å huske :-P hehe... så ikke så værst bare litt slitsomt. Når lille gutt sparker glemmer jeg det fort heldigvis <3

Har hat en del av dette jeg også den siste uken .. Det er så ubehagelig :( det stråler ned i underlivet også, kjennes ut som noe rives ut :p

Back
Topp