Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer noen ganger uten at jeg gjør noe også . Håper det er bedre for deg nå!Var mer for et par uker siden, men kan komme om jeg reiser meg for brått opp, eller nyser plutselig.
I dag kom det også da jeg trakk pusten veldig dypt (faktisk) - men følte meg som en ballong i dag og hadde trøbbel med å få pusten helt ned i lungene. PTen min så forskjell på magen fra forrige gang, til denne gangen.. 6 dagers forskjell..
Hvor langt er du nå ?:krVerre for noen uker siden ja, ikke like ofte og vonde nå
22 på fredagHvor langt er du nå ?:kr
Har myr av det idag, slitsomt. Man slipper mensen men ikke "menssmertene" til tiderJa det har jeg støtt og stadig... ikke digg.
Så morro22 på fredag
Deilig å bli satt en uke frem ;-)Har myr av det idag, slitsomt. Man slipper mensen men ikke "menssmertene" til tider
Så morro
Kjenner meg igjen Jobber i barnehage, og å nyse har vært mest effektivt for å få barna stille!! Først så nyser jeg med et lurveleven, og så blir jeg stående som en krok og si "aaaaaahh". Da står de og måper til jeg kommer meg igjen :-D hahahÅ nyse er helt grusomt vondt, da må jeg sammen i fosterstilling når jeg kjenner nyset er på gang. Ellers er det ganske ømt på store deler av magen, men kjenner meg også ganske sprengt....