sliter dere enda med...

• Trådstarter Trådstarter Thenewmomy
  • Opprettet Opprettet
T

Thenewmomy

Guest
jeg sliter enda med å spise. når jeg spise så kaster jeg mesteparten opp. jeg er uke 12+2. hørte at når man er på uke 12 så skulle man blir bedre,,,, ikke værre,,,, :(

har prøvd ingenfær te, spise sunt mat osv.. blir så sliten, miste all energien!
noe tips??? har dere også samme problemer?

For min del gikk kvalmen over rundt uke 16 forrige gang, med førstemann ga deg seg tidligere...

For min del så spiser jeg lite og ofte gjennom hele dagen, lar det aldri gå lenge mellom hvert måltid og det holder kvalmen min i sjakk.
Unngå hvitt mel og fet mat så godt du kan :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kvalmen kommer fort om jeg sliter meg ut. Prøv å slapp av mer. Ta en lur og spis små lette måltider ofte.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

jeg sliter enda med å spise. når jeg spise så kaster jeg mesteparten opp. jeg er uke 12+2. hørte at når man er på uke 12 så skulle man blir bedre,,,, ikke værre,,,, :(

har prøvd ingenfær te, spise sunt mat osv.. blir så sliten, miste all energien!
noe tips??? har dere også samme problemer?
Jeg er 14+4 idag og er fortsatt sykmeldt pga kvalme og oppkast. For meg var rundt uke 12 en av de verste ukene, og så ble det litt bedre i uke 13. Kvalmen er ikke til stede hele tiden som tidligere, men se fortsatt oppkast opp til flere ganger per dag hvis jeg ikke passer maten og at jeg får nok hvile. Har du forsøkt postafen? Tar bort de verste toppene for meg iallfall:)

Jeg er akkurat 14 uker i dag, og kvalmen har vært helt borte i 3 dager. Føler også at jeg har litt mer energi (ikke like mye som vanlig, men merker jeg er mye freshere om morgenen). Har hørt at det er normalt at de verste symptomene forsvinner rundt uke 14, så bare gi det litt mer tid, Thenewmomy :) Men selvfølgelig er det jo veldig individuelt hvor lenge man er kvalm. Krysser fingrene for deg! :smiley-angelic001

Back
Topp