Sliten!!

Eldorado

Forumet er livet
Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg henn. Jenta mi NEKTER å sove.. skjønner ikke at det går ann. Prøvd alt som fins. Lar henne sovne på fanget, og legger henne over i egen seng etter en halv time så hun skal sovne ordentlig inn, men nei..
Så har jeg satt på musikk, gitt henne et bad vugget vognen/sengen. satt på støvsuger, trillet tur, bygget opp et "rede" i sengen..  Sånn har det vært veeeldig lenge nå, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det :S
Jeg får henne kun til å sove i MIN seng hvis jeg sover der sammen med henne. Men det er jo ikke der hun skal sove :(

Syns det er koselig selvsagt, men kan jo ikke sove der sammen med henne flere ganger om dagen. Jeg er så sliten.. får jo aldri fri så lenge hun ikke vil sove. :( Blir litt svett og irritert også, og syns ikke det er noe gøy på en liten baby!

Kan forstå at det kan være slitsomt det ja. Her har det også vært slitsomt i det siste, med syk storesøster og amming på natta. Sikkert derfor jeg har blitt syk selv nå. Det er heller ikke lett når jeg ammer[8|]

Her er det bare pappa som får lillemann til å sove på dagen så stakkars mamma får ikke hvilt seg mens han er på jobb :p Han sover heldigvis på natta da og i egen seng[:)]

Håper det endrer seg snart

Har det på akuratt samme måten sjølv. Vesla sover oppå brystet mitt heile natta.
Om dagen hender det at eg får ho til å roe seg i vugga si etter at ho først har sovna på meg, men ho roer seg aldri i seng eller vugge av seg sjølv.

Om natta er det helt umulig å få ho til å sove i egen seng..

eg er åpen for alle råd!!

ORIGINAL: Klesklypa

Har det på akuratt samme måten sjølv. Vesla sover oppå brystet mitt heile natta.
Om dagen hender det at eg får ho til å roe seg i vugga si etter at ho først har sovna på meg, men ho roer seg aldri i seng eller vugge av seg sjølv.

Om natta er det helt umulig å få ho til å sove i egen seng..

eg er åpen for alle råd!!

som jeg skulle sagt det selv! akkurat sånn er det med oss også! hadde jeg vært singel kunne jeg godt hatt han i senga mi om natta, men nå skulle jeg ønske han kunne sove i senga si om natta så jeg og sambo kan ha litt kjærste tid også[&o]

Back
Topp