sliten

wimzaa

Elsker forumet
Litjtupp fikk vannkopper på fredag, og har ikke vært helt seg selv stakkar[&o] Hun har heldigvis ikke vært kjempeplaget, men vært litt urolig natt til lørdag og søndag. i natt var hun kun våken 1 gang, så jeg fikk hvilt ut litt, men kjenner det tar på å vær gravid i tillegg til å pleie ei lita syk jente[&o]

Blodtrykket mitt var jo allerede høyt, så må vel bare ta det med ro snart. Men det er jo ikke så lett..

Er det flere som skal ha to veldig tette?

ja, hun sover i sengen sin nå.. men hva gjør jeg? jo jeg sitter på bv og msn[8D] må bli flinkere til å slappe av... 

ORIGINAL: ynna

Gå og legg deg[8D] Har en sønn på 20mnd, så han krever jo forsåvidt en del han også...men jenta di krever nok mer, ja, i og med at ho bare er 8-9mnd.

ligger på sofan nå, med datan[8D] ja, de krever litt, men merker samtidig at dette svangerskapet kommer til å gå raskere nå som jeg har ei fra før, så det er jo positivt[:)]

kjenner meg igjen. Gutten min er 14 måneder og nestemann kommer i feburar. Men det var jo slik vi ønsket oss det.
Siden han begynte i barnehage har det vart en del sykdom og veldig urolige netter og det er virkelig slitsomt

jeg vet så alt for godt hvordan du har det.. Her er snuppa litt større enn di,12mnd,mn her i huset ser vi på det som en uvanlig god natt hvis hun bare er våken en gang.. Er som regel hyling og skriking flere ganger i løpet av natta. Og denne forbaska kvalmen tar knekken på mg.. Tok en dusj nettopp, å da er der rett i seng etterpå.. Da orker jeg ikke mer. Må snart karre meg opp a senga igjen for å gjøre mg klar for seinvakt.. Er no drit med en jobb som gjør det umulig å sykemelde seg... Ikke meningen å kuppe innlegget ditt,mn aner ikke hvordan jeg skal overleve dette svangerskapet!!! Skjønner ikke de som sier det går raskere andre gang... Synes dagene snegler seg avgårde med museskritt...

Back
Topp