Sliten..

myrull

Flørter med forumet
Begynner å bli skikkelig sliten jeg nå... [:(]

Har jo skrevet om blødningene mine, å de er her enda.
Ikke så mye som det var på mandag ad det startet, men det kommer fortsatt blod daglig, nesten som en veldig pysete mens egentlig..men det er mere rosa rød utflod.
Vi var jo på ul torsdag å lille spire var der inne enda å hcg prøven jeg tok på onsdag (ca uke5+0) var på 2172 å bra i følge legen.
Men i går og i dag har jeg hadd veldig sterke murringer..det rare er at de begge dager har vert på formidagen å så sluttet å vert helt borte til neste formidag igjenn.
Venter bare på at det skal fosse ut her, men det kommer ikke mere blod en dagene før.
Bare noen dråper på bindet å så mere når jeg tørker meg.

Legen ga oss 50/50 sjanse på torsdagen..så skal vi tilbake om en uke, var så tidlig enda så det avr ikek mye å se, men alt så ok ut.
Hadde det ikke vert for blødningene så hadde hun sakt at alt var ok.

Jeg går for å være glad å gravid det ene øyeblikek til livredd for at spiren ikke er der lenger det neste, å jeg er så sliten.
Merket det godt da vi var på butikken en tur i dag å jeg så en gravid dame, jeg måtet sette meg inn i bilen igjenn for jeg begynnte å stortute.

Jeg synes virkelig jeg bare kan blø skikkelig å bli ferdig med det i stede for å gå slik..hvor lenge kan en SA vare da egentlig?

Har ventet så lenge på denne spiren, tenkte at når vi endelig fikk to blå så var alt ok..men så lett var det nok ikke.

Jeg håper enda, men må si jeg begynner å tro at jeg ikek kommer til å høre til i denen terminklubben så veldig lenge.
Smerter å blødninger er ikek akkurat noe hurra kombinasjon.. sukk..

Takk til dere som gadd å lese .... klem

hei på deg .
masse tanker til deg nå.
Jeg har ikke opplevd noe av det du har men jeg går til stadighet og engster meg for å miste d .
Føler jeg bruker mer tid på og engste meg enn og egentlig glede seg over d .
Men jeg krysser fingrene for deg at dette spiret enda vil være hos deg.

Huff, håper så inderlig at det går bra med den lille spiren. Vet hvordan du har det nå, og det er helt grusomt.[:(] Hos meg har heldigvis blødningene stoppet opp, men går rundt og er redd for at det skal begynne igjen når som helst. Gleder meg til UL igjen på tirsdag for å se at alt står bra til.

Sender over en haug med trøsteklemmer og håper dette går bra

Tusen takk dere.

Det kan umulig være noe godt for deg å gå rundt og tenke slike tanker... *klemmepå*
vi får bare håpe, prøve og være positive, og hjelpe hverandre videre tenker jeg. Det er i hvertfall godt du deler tankene med noen så du slipper å sitte aleine med de!

Sender deg en tanke og en klem til. [:)]

Jeg har virkelig vondt av deg! Men det er nok viktig å klamre seg til håpet så lenge det finnes. Det positive er jo at alt så normalt ut på ul, og at hcg hadde steget. [;)] Jeg har tro på at det går bra med lille spiren din, og krysser alt jeg har.

Uff, stakkars deg!! Krysser alt me har for at dette går bra!! LYKKE TIL!!!

Tusen takk dere.
Har ikke hatt vondt siden tidlig i dag å blør bare bitte litt igjenn, merkelig at det er en speisell tid på døgnet jeg har vond å blør... [8|]

Hei Myrull=)
JEg skjønner at dette tar  på både fysisk og psykisk for deg. spesielt siden spiren er så planlagt!
Men du skal vite at blødninger og murringer(smerter) ikke trenger å bety at dt er en SA på gang, jeg hadde det nesten akkurat som du beskriver det de 13 første ukene i sv.skapet. å er nå 27 uker på vei:D

Bare ikke mist håpet, se positivt på alt å alle rundt deg=) jo mer vell du klarer å føle deg jo lettere er det for den lille spiren din å bite seg fast inne i livmora di:D

Lykke til og klem

Tusen takk Linn Carina! Er så godt å høre at det kan gå bra, kan senke skuldrene litt da å håpe. 

Jeg håper med deg Myrull,har diagnosen truende abort og trodde alt håp var ute på fredag. Men har ikke noen smerter el blødninger så håpet er at jeg er kortere på vei enn antatt... håpe,håpe,håpe!!! Får svar på hcg tirsdag,det vil antagelig gi meg en pekepinn på hva som skjer. Grusomt å ikke vite,så vi får trøste hverandre...

Back
Topp