Sliten

Ormerods

Forelsket i forumet
Jeg er altså så sliten. Det er bare 5 uker siden fødsel, men det føl som et halvt år! Med tre søsken med skoleferie og gård i gull drift blir det liksom ikke noe tid til å slappe av. Har vel egentlig vært i jobb igjen i to tre uker, selv om det selvfølgelig er litt mindre enn vanlige somre er det langt fra helt fri. Tipper jeg jobber mellom tre og seks timer hver dag, stort sett med nurket i bæresjal på magen. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde permisjon fra en helt "vanlig" jobb...
 
Jeg er altså så sliten. Det er bare 5 uker siden fødsel, men det føl som et halvt år! Med tre søsken med skoleferie og gård i gull drift blir det liksom ikke noe tid til å slappe av. Har vel egentlig vært i jobb igjen i to tre uker, selv om det selvfølgelig er litt mindre enn vanlige somre er det langt fra helt fri. Tipper jeg jobber mellom tre og seks timer hver dag, stort sett med nurket i bæresjal på magen. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde permisjon fra en helt "vanlig" jobb...

Uff, hva jobber du med? Slitsomt nok å være i permisjon med en nyfødt! Hang in there, håper du har familie/venner som kan avlaste deg
 
Uff, hva jobber du med? Slitsomt nok å være i permisjon med en nyfødt! Hang in there, håper du har familie/venner som kan avlaste deg

Ho skreiv det var gårdsdrift. Høres slitsomt ut med både jobb og ferie på storesøsken... synes siste er nok jeg ☺️
 
Uff kjenner på den selv. Men føler alt blir litt bedre nå som jeg har sluttet å amme å slipper iretere meg over det. og vet jeg bare kan lage en flakse med melk å gi og at andre også kan mate. Ble veldig mye forje uke da jeg hadde lite melk og han bare var iretert, gråt og ikke sov noe hele dagen. Men nå sover han heldigvis godt igjen og har roa seg etter jeg bestemte meg helt for å slutte å amme å bare gi nan. Var ikke noe moro å gå å være små sur og veldig trøtt å det gikk utover mannen min og datter. Deilig nå som mannen min også har fått ferie å er hjemme med oss :) Så beste valget jeg har tatt!!
 
Back
Topp