SLITEN

SillyDilly

Forumet er livet
Nå er jeg så sliten. Hadde pimp'n ho party i går. (jeg og sambo hadde på oss såååå kule klær) Var så full, og irritert hele kvelden og jeg syntes festen var dårlig egentlig. Alle var kjedelige og det var en kjip stemnning da det var gamle par her. Hu ene gråt jo å hyla så eksen hennes dro jo til slutt, og folk begynte å dra i 1 tia[&:][8|] Ble sint og lei meg og der sto jeg og tårene presset på! Huff, orker ALDRI drikke mer. Savner Christoffer så mye[&o][&o] Sitter bare å venter på å bli kjørbar.

Har lyst til å legge meg, helst med sambo å bare slappe av å få litt kos, men han gidder ikke det nei[:@][8|] Dustesambo.

Æsj, høres ut som du hadde både en dårlig kveld og en dårlig dag i dag. Håper du snart blir kjørbar sånn at du kommer deg hjem til klumpen!

Klem fra papayamammaen [:)]

Har du fått hentet gullet nå?? Er ting litt bedre??

Får håpe det i allefall, og så kjedelig at den festen du gledet deg så til ble kjip....

ORIGINAL: papayamammaen

Æsj, høres ut som du hadde både en dårlig kveld og en dårlig dag i dag. Håper du snart blir kjørbar sånn at du kommer deg hjem til klumpen!

Klem fra meg også [:)]

ORIGINAL: Looney

Har du fått hentet gullet nå?? Er ting litt bedre??

Får håpe det i allefall, og så kjedelig at den festen du gledet deg så til ble kjip....

Nå er han hjemme. Sitter hos pappan sin å drikker litt melk å ser på tv[:D][:D] Så sier han "da da da" hihih

Ååå er så godt å ha han hjemme igjen

Synd at kvelden ble slik - ekstra ille når en har laget til en sånn stor kveld som du gjorde[&o] 
Men godt å høre at lillegullet er hjemme igjen og koser seg med mammaen og pappaen sin![:D]

Så kjedelig at det ikke ble en vellykket fest da.....[&o]

ORIGINAL: ~Lucky~

ORIGINAL: papayamammaen

Klem fra meg også [:)]

meg også[;)]

ORIGINAL: MammaOkt

Synd at kvelden ble slik - ekstra ille når en har laget til en sånn stor kveld som du gjorde[&o] 
Men godt å høre at lillegullet er hjemme igjen og koser seg med mammaen og pappaen sin![:D]

Back
Topp