Sliten.

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Er det flere som begynner å kjenne det litt på energi nivået nå?
Jeg har så lite energi om dagen, alt er et ork. Og alt jeg helst vil gjøre er å sove. :p
Flere?

Sliten, ja!!!
Men skal si hverdagen krever mye av meg nå med to barn med lekser og aktiviteter og en som skal hentes og leveres i barnehagen og teste grenser i stor grad om dagen. Jeg tenkte det ville være ganske likt å gå gravid med fjerde som det var med tredje, men da hadde jeg bare to barn i barnehagen og ingen på skolen. Myyye enklere! Gleder meg enormt til permisjonsåret! Da har jeg mye mer ork til hver enkelt

Er ekstremt sliten, trøtt og sover veldig dårlig om natten pga er bekken som verker. Merker at 9/10 uker igjen med dette blir veldig tøft for meg, samtidig som vi skal flytte 11. Juli. Wæææ.

Jeg sover også veldig dårlig, bekkenløsning og legg kramper fra h... :(
Alt i hverdagen begynner å bli tungt.

Meget sliten her også..sover 3-4 timer på dagtid og er likevel kjempetrøtt på kvelden :o

Begynner å kjenne på labert energinivå her også! Husarbeid blir raskt byttet ut med PC-surfing, og under sofaen har det begynt å etablere seg et eget samfunn med mindre hyggelige kuriositeter.. Får håpe det er varmen som gjør det, og at det gir seg snart.

Sliten ja! Bare det å tygge maten er et ork til tider.. 9 uker til termin nå og det er 9 uker for mye :p

Jeg sover også veldig dårlig, bekkenløsning og legg kramper fra h... :(
Alt i hverdagen begynner å bli tungt.

Signerer :(

Utenom det så har jeg en liten skatt som våkner 04-30-06.00 vær bidige morgen. Og da må jeg jo bare stå opp. Noen ganger rekker jeg å slukne litt på sofaen når hun sover dagens dupp. Men det er ikke lett det heller når ting må bli gjort, og det er andre barn hjemme. Merker at jeg tar meg i å grue meg til sommerferien pga 3 barn som springer opp, og ned her hjemme når Lille2014 skal sove dupp, og jeg hvile... DET blir ikke lett å få slappe av da :( Får benytte de 14 dagene de eldste er hos Faren til fulle :D

Jeg har så lite energi om dagen, alt er et ork. Og alt jeg helst vil gjøre er å sove. :p
Flere?
Å jada. Blir mye raskere sliten! Kan våkne full av arbeidslyst, men luften går fort ut av ballongen når jeg begynner å gjøre noe. Hjelper ikke at jeg sover maks 2 timer sammenhengene i løpet av natten heller!

Flere?
Ja, veldig sliten. Er 100 % sykemeldt no pga bekkenløsning, var innom på jobb en liten tur idag og har vert ett par timer med minste niesen vår på 1,5 år, samboer tok seg av det meste med henne, men jeg var likevel helt utkjørt når vi kom hjem, og hadde mye smerter, så har sovet på sofaen i hele ettermiddag :/

Begynner å bli tungt her også. Har stor mage og bekkenet er vondt,men må holde ut litt til

Kjenner at man lever ja.. Vet ikke hvor lurt det var å få barna så tett :) ettåringen skal løftes og ligge på meg, og jeg gulper omtrent hver gang jeg bøyer meg :D Var litt annerledes å gå gravid med første :)

Kjenner at man lever ja.. Vet ikke hvor lurt det var å få barna så tett :) ettåringen skal løftes og ligge på meg, og jeg gulper omtrent hver gang jeg bøyer meg :D Var litt annerledes å gå gravid med første :)
Du kommer til å være SÅ lykkelig for å ha dem tett senere! Absolutt krevende med svangerskap og ettåring:confused: Og det er ganske mye å gjøre når man har to bleiebarn :eek: Men samtidig så blomstrer søskenkjærligheten og den gleden de har av hverandre når de er så tett, er helt ubetalelig! Det er det fineste som finnes! Og vil avlaste deg mang en gang senere. :happy:
Lykke til med innspurten!

Du kommer til å være SÅ lykkelig for å ha dem tett senere! Absolutt krevende med svangerskap og ettåring:confused: Og det er ganske mye å gjøre når man har to bleiebarn :eek: Men samtidig så blomstrer søskenkjærligheten og den gleden de har av hverandre når de er så tett, er helt ubetalelig! Det er det fineste som finnes! Og vil avlaste deg mang en gang senere. :happy:
Lykke til med innspurten!
Så fint skrevet ❤️ Ja vet jeg sikkert er glad for det senere, men føler supertungt akkurat nå. Har konstant dårlig samvittighet ovenfor 6 åringen, for eier jo ikke overskudd til å følge tempoet i huset om dagen. Vi får kanskje prøve å senke kravene til oss selv, og holde ut disse ukene. I den store sammenhengen er jo 8-9 uker som ingenting ;) Tusen takk for at du skrev akkurat det du gjorde.

Dagen i dag har vært håpløs! Bare så utrolig trøtt, og føles som om jeg sprang maraton i går.... :( humøret er selvfølgelig deretter..

Back
Topp