Sliten

Lillelima

Limaaa
Jeg er så sliten! Har jo gledet meg veldig til lillemor skulle komme,og koser meg virkelig også. Men er så sliten,og har null energi i kroppen. Sliter med dårlig samvittighet ovenfor 2åringen min,som jeg ikke klarer å gi full oppmerksomhet. Kjenner jeg er redd for å bli deprimert. Hadde en tøff start med sønnen min på 2år,og vet jo at ting blir bedre etterhvert. Så jeg har noen spørsmål til dere.. Er det noen her som har flere enn 2barn? Blir det bedre etterhvert?

Jeg har bare 1 barn fra før, men jeg vet at det du går gjennom er helt normalt. Det river litt i mammahjertet vårt nå som vi ikke har like mye overskudd til den eldste. Men det blir bedre og barna takler det bedre enn oss. Så vi må prøve å legge bort den dårlig samvittigheten :)

Ettersom jeg fortsatt venter min første kan jeg ikke si annet en jeg har hørt flere si at største overgangen er fra 1 til 2 barn - men det er også noe som går seg til etterhvert :)

Jeg har ei på 1,5 år, og ja, jeg sliter med dårlig samvittighet. MEN hun har verdens beste pappa, og lider ingen nød :) Uvant å måtte avvise storesøsters forsøk på å kose og leke med meg.. Men det er jo bare slik det er nå, og jeg har stor tro på at søstrene får stort utbytte av hverandre når de blir eldre :)
Jeg har heldigvis mye energi, selv om jeg merker at jeg er trøtt og har ammehjerne Deluxe.

Jeg har to fra før, men de er jo større, så ting er lettere denne gangen enn sist.
Den første tiden er slitsom, men heldigvis blir det bedre.

Har faktisk tenkt at jeg kanskje har lite blod.. Har blødd mye etter fødsel,og blør fremdeles en god del. Blir 3uker siden fødsel nå på torsdag.Får bestille meg en legetime :-)
Ja gjør d:) bedre å sjekke en gang for mye! Jeg måtte gå på jern etter fødsel sist... Rart jeg kunne gå sa de....

Back
Topp