Sliten

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Når ble dere virkelig slitne?
Med våkne netter, dobesøk osv?

Jeg er så trøtt og sliten nå! Uke 34.
Våkner ofte om nettene, flyr på do hele tiden, oftere kynnere, kald og forkjølet. Lege har influensa, så håper jeg ikke fikk det da jeg var der før helgen...

Måtte til barnelege med minste idag også, så har henne hjemme fra barnehagen idag. Gleder meg til de andre kommer hjem, håper jeg får lov til å hvile litt da.

Var veldig sliten mellom uke 30-36 kanskje.. nå har jeg litt mer energi ogjen, men blitt syk så er dalende..

Opp og ned her. Har noen dager som er helt ekstreme, også har jeg dager med god energi :)

Er i uke 39.. Og har blitt veldig sliten de siste to ukene kanskje. Sliter med søvn og at alt føles tungt ut. Kan våkne 8-9 ganger i løpet av en natt av ulike grunner! Sliiiitsomt

Sliten er bare fornavnet mitt!! :o alt er jo et tiltak! Vi har hus og hvis jeg må gå opp for å hente no begynner jeg nesten å grine... He he, det sitter ihvertfall laaaaangt inne å måtte gå opp! Magen er kjempe tung nå og er redd bebisen min er kjempe stor! Håper hun kommer snart så hun ikke rekker å bli så stor! :p

Back
Topp