Sliten

mitone

mitone
Er det noen av dere andre som er ekstremt sliten om dagen......Jeg får ikke gjort noe som helst om dagen siden jeg er så sliten....i dag va planen at æ sku vaske huset, men etter å ha vaske de tre bada våre så sitter jeg her i sofaen og lurer på hvordan jeg skal ha ork til resten av huset

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Ja samme her :( er så fort sliten. men legen sa at det er helt vanlig og at man må bare ta det rolig. gjør litt og litt. :)

Er det noen av dere andre som er ekstremt sliten om dagen......Jeg får ikke gjort noe som helst om dagen siden jeg er så sliten....i dag va planen at æ sku vaske huset, men etter å ha vaske de tre bada våre så sitter jeg her i sofaen og lurer på hvordan jeg skal ha ork til resten av huset

Jeg må ta lange pauser hele tiden. Har hatt veldig lite energi i alle mine svangerskap. Sist kom det egentlig ikke tilbake før de siste tre ukene før fødsel. Du kom gjennom tre bad, jeg kom bare halvveis med å sette inn i oppvaskmaskina... Skal også egentlig vaske huset, men har heldigvis bare ett bad.

Samme her! Helt forferdelig :( håper virkelig det gir seg snart!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn er det her å! Har greid å få til en time med søvn etter jobb, men nå som skolen starter opp igjen og guttungen må følges opp med lekser og sånn, blir nok det vanskeligere! :-S

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Forresten, i forrige sv.skap var jeg ekstremt trøtt men da fant jeg ut at jeg hadde mangel på jern i kroppen! Derfor er jeg ekstra påpasselig med det denne gangen!

Forresten, i forrige sv.skap var jeg ekstremt trøtt men da fant jeg ut at jeg hadde mangel på jern i kroppen! Derfor er jeg ekstra påpasselig med det denne gangen!

Jeg har nesten "for mye" jern i kroppen...verdien ligger på 170

Jeg er utslitt. 2 trimester skulle jo være så mye bedre.... Men den gang ei

Jeg føler meg sliten og tiltaksløs! Har ikke den samme vaskegnisten som før :p Kan ha mye å gjøre med at jeg er så lei denne leiligheten og at vi snart skal flytte :)

Er sikkert på at jeg kunne sovet døgnet rundt om jeg hadde fått muligheten... Idag skulle jeg vaska, har ikke orket mer enn å tenke tanken :p

Kjempesliten, til tross for at vi har ferie og at mannen er veldig forståelsesfull. Gruer meg til jobb neste uke, det blir nok hardt!

Utslitt....! Av alt hele tiden.
En times trimtur er igrunn nok aktivitet til at sofaen står høyt i kurs resten av dagen. 7-8 timer på jobb er all dagens energi, og litt til. Så nå er det "barnenatta" her, holdt nesten ut til dagsrevyen;)
Men, så ligger jeg i senga på ryggen, med hendene på en tydelig kul, som jeg om 182 dager kan holde i armene mine, og da er det verdt det♥
Jeg gikk til legen og fikk 50% sykemelding, i tillegg til at jeg får jobbe fleksitid, det hjelper litt på energinivået, masse på selvfølelsen:)

♥venter en perfekt overraskelse i februar♥

E sliten og trøtt .. etter en dag på jobb e det lite håp om å gjøre husarb. Etterpå :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er helt ødelagt :( Kroppen er dø! Haha! Men sant! Og etter nesten 2 år med operasjoner i tillegg så føles kroppen ut som en skraphaug! Haha!

Kommer meg så vidt igjennom en arbeidsdag! Thats it! Takk og pris for en forståelsesfull mann !!!!!

Stikk motsatt.. Proppa full med enegri :D

Er i god form dette svangerskapet, men merker eg trenger ein pause ( både på jobb og heime) litt oftere enn før og orker ikkje å gjere så mykje ut av husvasken...

Har hatt masse energi helt frem til denne uken, nå er jeg nemlig tilbake til der å sove på ettermiddagen. Håper det gir seg, for jeg likte veldig all energien jeg hadde før :)

Fra mobil.

All min energi går til jobb ja, men må ta ut litt ekstra siden jeg har to barn fra før som krever sitt etter barnehage.. Så etter leggetid er jeg helt kaputt, og huset seiler sin egen sjø. I natt kom begge barna i vår seng, så nå sitter jeg og henger med hodet på jobb - SÅ trøtt. Mulig jeg avspaserer noen timer etter lunsj slik at jeg får meg en dupp før ungene kommer hjem ;)

Back
Topp