Sliten!!

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Fler som føler seg sliten om dagen? I dag har jeg kun stått å sett på at samboeren har tatt imot 2 lam, og etter det måtte jeg rett inn på sofaen! Skal dog sies at jeg har vært i fjøset ( å sett på) siden halv 7 i dag tidlig! Er bare 4+4 og synes det er rart at jeg blir så forferdelig sliten av ingenting!

For det første oi så moro!!! :) for det andre nei, flere som er slitne .. Jeg kan dra på bytur i 2 timer å må hjem å sove hehe er 5+2 ... Har en normal verdag fra 6.00 til 22-23, men nå er det fra 06.00 til 12 å må sove noen timer før jeg kan gjøre noe som helst

<3 venter et vinterbarn <3

Merker at eg e mer trøtt og sliten for tiden!! Gjør det samme som før men merker at eg blir helt skutt!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok, da er det ikke bare meg :P Begynte å lure på om jeg var blitt hypokonder her :P haha!
Nå har jeg tatt imot 4 lam, så da er det min tur til å sove, heeeelt til i morgen tidlig!
Så flink du er. Blir en del hvile mellom økter her hjemme også, er sliten og trøtt ;)

Sliten her også...
Hadde feriedag på onsdag,og da måtte jeg ta to dupper;)
Spennende med lamming da!

Moro med lam:) vår første lamming dette, så er veldig spennende:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Lamming er den kjekkeste tiden på våren. Nærmer seg 190-200 lam her nå. GØY.
Har dere sauer selv?

Jeg er bare 3+6 idag så har ikke kjent så mye på at jeg er sliten enda. Men jeg blir anpusten av ALT. Satte opp strømgjerde igår. Og var ikke mye i bevegelse, men pusta som en hvalross...

Lamming er den kjekkeste tiden på våren. Nærmer seg 190-200 lam her nå. GØY.
Har dere sauer selv?

Jeg er bare 3+6 idag så har ikke kjent så mye på at jeg er sliten enda. Men jeg blir anpusten av ALT. Satte opp strømgjerde igår. Og var ikke mye i bevegelse, men pusta som en hvalross...
Haha. Skulle jo spørre om dere har gård selv. Skjønte jo dere hadde noen sauer...

Vi har sau ja =) Nyoppstarta. Så vi har bare 25 til sammen. kun 31 av de som skal ha lam. :) Vi har gård, ja ;)
Vårens vakreste eventyr <3

Ja blir fort sliten og trøtt. Og sånn skal det være i noen år fremover :p

Januar 2015 <3

Back
Topp