Sliten!

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Er det andre som er slitne? Føler det skal så lite til før kreftene tar slutt og jeg bare må sitte å se at husarbeidet stabler seg oppover ørene mine. Har en trillion ting som burde ha vært gjort. Men når jeg har gjort en så er jeg så pumpa at jeg bare har lyst å sette meg ned. I tillegg er det mange som vil ha en "bit av deg" før fødsel og du blir mor og får det travelt. Alle skal på besøk, samboer ønsker seg en poker kveld og å feire 30 års lag. Jeg har lust å ligge på sofaen og ikke reise meg igjen hehe. Andre som også har det slik? Føler meg oppbrukt hehe

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg er veldig sliten. Og derfor er jeg mye sykemeldt og bare litt innom jobb.
Jeg er veldig glad for at permisjonen starter om to uker!

Sliten er mellomnavnet mitt dette svangerskapet!! Er så lei nå :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig sliten! Orker ingenting før jeg er helt gåen...

Kjenner meg godt igjen her. Nå er heldighvis bebiklære unnagjort og plassert godt i kommoden, sengeklær og det som er er vasket. Men husarbeidet blir tatt når kroppen og hodet tillater meg. Få venner og det som er til å komme på besøktil deg når de vil treffe deg. Samle krefter og ta litt og litt, det hjelper meg stort. Og kjæresten min har forståelse for at jeg er sliten og hjelper til, men når kvelden kommer og lillemor er lagt i seng kan han gjøre det so frister av å dra på besøk eller hva som helst.

Ta tida til å pleie deg selv, husarbeidet venter på deg;-) hehe

Etter jobb og legging av guttungen er det så å si ingenting som blir gjort her utenom sløving.
Mye jeg skulle ha gjort og mengden husarbeid blir ikke mindre.
Har ikke hjulpet på at vi har vært uten vann mellom 8 og 20 fra nyttår heller... heldigvis vann nå og har fått gjort bittelitt mens han har sett på barnetv.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er helt pumpa, husarbeid blir det alt for lite av.. Til helgen skal vi feire bursdagen til sønnen min og jeg lurer virkelig på hvordan vi skal få det til. Har to kaker i fryseren heldigvis da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Herregud jeg begynner å bli sliten!
Jeg jobber jo 100 % enda, så kjenner jeg teller ned til permisjon om under 3 uker!!

Ligger som ett slakt på sofaen nå!

Er gørrsliten.. 100% sykmeldt, så har jo rolige dager, spesielt i ukedagene når frøkna er i barnehagen. Så gjør sjelden annet enn å slappe av hele dagen.. Rydder og vasker litt når jeg orker, prøver å holde det noenlunde ålreit her, men skal ikke mye til før jeg er helt ferdig... Noe av det værste jeg gjør for tiden er å dusje frøkna, glad hun bare dusjer 2-3 ganger i uka på vinteren (atopisk hud, prøver å ikke vaske for ofte:) ).. Såklart har hun en pappa, men han kan da for all del ikke hjelpe henne med å vaske håret osv:/.. Ikke gjør han pappa'n hennes husarbeid ellers heller, kan til nød ta litt klesvask, å rydde litt leker.. :p
Nå starter straks oppussing av badet som skal totalrenoveres, tar vel alt fra 3-5 uker, kjenner det blir en påkjenning også, selvom jeg ikke skal løfte en finger.. Må da gå opp en etasje for å komme på do, dra bort til familie for å dusje osv, kan ikke si jeg gleder meg.. Menmen, skal bli godt med nytt bad til baby kommer:).. Det blir jo forhåpentligvis ferdig før fødsel:p..

Blir så godt å få ut baby, å få tilbake hverdagen og forhåpentligvis energien:)..

Er gørrsliten.. 100% sykmeldt, så har jo rolige dager, spesielt i ukedagene når frøkna er i barnehagen. Så gjør sjelden annet enn å slappe av hele dagen.. Rydder og vasker litt når jeg orker, prøver å holde det noenlunde ålreit her, men skal ikke mye til før jeg er helt ferdig... Noe av det værste jeg gjør for tiden er å dusje frøkna, glad hun bare dusjer 2-3 ganger i uka på vinteren (atopisk hud, prøver å ikke vaske for ofte:) ).. Såklart har hun en pappa, men han kan da for all del ikke hjelpe henne med å vaske håret osv:/.. Ikke gjør han pappa'n hennes husarbeid ellers heller, kan til nød ta litt klesvask, å rydde litt leker.. :p
Nå starter straks oppussing av badet som skal totalrenoveres, tar vel alt fra 3-5 uker, kjenner det blir en påkjenning også, selvom jeg ikke skal løfte en finger.. Må da gå opp en etasje for å komme på do, dra bort til familie for å dusje osv, kan ikke si jeg gleder meg.. Menmen, skal bli godt med nytt bad til baby kommer:).. Det blir jo forhåpentligvis ferdig før fødsel:p..

Blir så godt å få ut baby, å få tilbake hverdagen og forhåpentligvis energien:)..

Dette hørtes likt ut
100% sykemeldt jeg også og føler meg totalt utslitt.
Skal ingen ting til, før jeg bare må slappe av. Fryktelig kjedelig!

Vi begynner også å totalrenovere badet nå 6 uker før termin. Lurt er det neppe, men skal bli nydelig med nytt bad om noen måneder.

Dette hørtes likt ut
100% sykemeldt jeg også og føler meg totalt utslitt.
Skal ingen ting til, før jeg bare må slappe av. Fryktelig kjedelig!

Vi begynner også å totalrenovere badet nå 6 uker før termin. Lurt er det neppe, men skal bli nydelig med nytt bad om noen måneder.

Slitsomt å ha det sånn:(...

Blir godt med nytt bad ja, det jeg ser som motivasjon med det, at det skal bli så deilig med nytt bad:).. Å godt å få det unna nå, å ikke når man står der med nyfødt baby i hus:)..

Jeg er kjempesliten, men forventer heller ikke så mye av meg selv. Har små prosjekter h er dag, f.eks. sette på en klesvask og rydde ut av oppvaskmaskinen. Gjerne med en times pause mellom de to. Og så hviler jeh et par timer til og kanskje jeg orker å lage middag. Jeg klarer ikke slappe av hvis jeg har besøk. Selv om det bare er mamma. Får en sånn indre uro uten at jeg vet hvorfor.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp