Sliten...

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
i rygg og i magen. ubehagelig å sitte og ubegagelig å ligge. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå.
Flere som har det sånn?

Men må bare si at uansett hvor slitsomt det er, så tenker jeg hele tiden, det er verd det :) Gleder meg til å treffe lillegutt om ca.11uker :)

Samme her! Blir faktisk sliten i ryggen av å sitte lenge.. På magen har det enkelte områder kommet en ømmhetsfølelse under huden.. Gjør vondt å berøre. Tungt å puste, tyngre å gå, tett nese og halsbrann innimellom ;) men resultatet som kommer er så ubeskrivelig fantastisk at hver gang jeg tenker på det oppi alle vondtene, så glemmer jeg de for en stund :)

For en ukes tid siden så kunne jeg ikke ha sagt det jeg sier nå:
Jeg forstår godt hva du snakker om.
Om jeg sitter eller står "for lenge" verker det i kroppen. I tillegg til mye sure oppstøt
Veldig glad for at dette er midlertidig ja

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner til den "ømheten", ja!
Fikk vite at livmoren er høyest på venstre side, og det forklarer nok hvorfor jeg hele tiden har så sinnsykt muskulært vondt rundt ribbeina der og bak i ryggen. Konstant! Eneste som hjelper er å ligge flatt :P
Håper de 11 ukene går like fort som det har gjort til nå :)

Det er rart, for en slik liten smerte hadde ikke vært plagsom ellers, for den er ikke KJEMPE vond i det hele tatt. Det er bare det at det hele tiden er en liten ting man kjenner på, som man aldri får pause fra!:P

Samma greia her du. Lite kjekt. Men vi får bare holde ut. Ikke lenge igjen nå;-)

hatt d slik en liten stund nå ja.. og av erfaring blir d bare værre her frem til bebis er ute.. håper ikke ryggen låser seg denne gangen..

Back
Topp