Mary Evelyn
Glad i forumet
Sist tirsdaghusker jeg at jeg tenkte på hvor sliten jeg var, men at det bare var et par dager igjen med stress og styr(pakking, rydding og vasking) før vi skulle bort i pinsen og bare kose oss.. Torsdag: kjørte 8 timer i bil med mini før vi var fremme. Fredag(17. mai): mini oppe kl fem, storebror ble syk. Lørdag: storebror hadde falsk krupp. Med 25 grader i skyggen ble det ei utfordring - kjørte bil med aircondition på store deler av dagen. Søndag: sliten etter to urolige netter med storebror. På formiddagen fikk mini kjempevondt i magen. Tre runder med sukkervann før det ga seg:-( Reagerte på det marinerte kjøttet jeg spiste kvelden før. Pakking og klargjøring til avreise mandag. Storebror fikk feber. Mandag: startet bilkjøringa kl åtte på morgenen - fremme kl halv fem. Storebror var syk og slapp på turen. 41 i feber da vi kom hjem. Idag: storebror har vært hjemme sammen med meg og svigermor. Viser seg at det er "tredagersfeber" han har - utslettene kom ikveld. Og, mini reagerte på potet igjen(skjønner ikke hvorfor jeg forsøkte engang..)
BAH!!!
BAH!!!