Sliten..

roni

Betatt av forumet
Våknet i natt klokka halv fire av en voldsom intens hodepine og har ikke sovet siden..hodet kjennes ut som d skal eksplodere..er fryktelig Hovden i fingre og ben i dag også..noen som har opplevd noe lignende?

Er ikke dette ting som sammen KAN være tegn på sf? Ville ringt legen for å utelukke det.

God bedring-klem:-)

Tenkte på d jeg også så ringer legen når d åpner.men kan d komme så plutselig??

Tror det kan komme både akutt og snikende, men dette er ikke et felt jeg har mye peiling på altså. Lykke til - håper det er uskyldig.

Vær obs på svangerskapsforgiftning! Jeg var hos jordmor i går og hadde fått høyt blodtrykk, hovene bein og hender, så fikk beskjed om å ta det med ro.. Men hvis jeg ble kvalm eller fikk hodepine måtte jeg kontakte sykehuset med en gang, så ring rett til sykehuset du utenom å gå gjennom legen! :)

Hvordan går det med deg nå?

Har fortsatt sterk hodepine men blodtrykk og urin var bra så ingen tegn til svangerskapsforgiftning.legen trodde hodepine skyldtes lite søvn:)

Har fortsatt sterk hodepine men blodtrykk og urin var bra så ingen tegn til svangerskapsforgiftning.legen trodde hodepine skyldtes lite søvn:)
Så bra det ikke var forgiftning... Men synd du må ha så vondt i hodet... Lykke til med nattesøvnen din da. Håper du blir bedre snart

God bedring med hodepinen din da. Godt at det ikke var forgiftning :-)

Back
Topp