Sliten

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg er så sliten at jeg tar en fri dag. Vil helst bare grine, så sliten er jeg.. hele påsken har gått i ett med spysyka, salg av hus, jobb, barndåp, familieaktiviteter osv. Er dritt lei.. hjelper ikke på at babyen begynner å bli tung, og tyngre skal den bli.. kynnere ut av et hellvette til tider.. dritt lei.. vil at det skal bli juli så jeg kan bli ferdig. Vil ha tilbake energien min. Beklager sytingen, men må bare lufte litt..

Uff, det høres ut som om en fridag (eller flere?) er akkurat det du trenger. Håper formen din snart blir bedre, også får jeg si som jordmoren min at det er lov å kaste inn håndkleet og først og fremst tenke på seg selv og babyen (ikke at jeg har hørt på henne enda, men ser ikke bort fra at jeg blir nødt til det etter hvert).

Uff, det høres ut som om en fridag (eller flere?) er akkurat det du trenger. Håper formen din snart blir bedre, også får jeg si som jordmoren min at det er lov å kaste inn håndkleet og først og fremst tenke på seg selv og babyen (ikke at jeg har hørt på henne enda, men ser ikke bort fra at jeg blir nødt til det etter hvert).
Kunne tenkt meg å kastet inn håndkleet og bare fokusert på helsa, men er student så er ikke så enkelt.. starter snart med eksamener, og da blir det ett kjør fram til 19.juni.. kjenner jeg blir ekstra sliten bare av å tenke på det...

Kunne tenkt meg å kastet inn håndkleet og bare fokusert på helsa, men er student så er ikke så enkelt.. starter snart med eksamener, og da blir det ett kjør fram til 19.juni.. kjenner jeg blir ekstra sliten bare av å tenke på det...

Da blir det verre, håper denne fridagen kan gi deg energien tilbake. Lykke til med eksamener framover! :)

Håper det hjelper deg med en fridag. Ikke gøy å føle seg så sliten.....

I feel you....

Det gjorde seg med fri dag, kunne tenkt meg flere. Men får ta meg en innimellom slagene fremmover..

Ha,det kan hjelpe å bare hvile seg helt en dag innimellom. Bra at det hjalp deg i dag :-)

Høres ikke noe godt ut. Det er lov å bli sliten, og kaste inn håndkleet.
En fridag er absolutt fortjent når man trenger litt mer energi.
Er ikke lenge siden jeg var student selv, og det jeg savner mest er at man kan bestemme litt over seg selv.
Får man ikke dratt på en forelesning en dag, har man jo mulighet til å ta fri og lese hjemme.
Men har du eksamenstid rundt hjørnet forstår jeg at du føler presset ekstra nå.
Men husk, du klarer ikke gjennomføre eksamen om du ikke tar vare på deg selv først! :-)
Du og den lillle i magen har førsteprioritert nå! :-)
Håper du føler deg bedre snart! :-)

Back
Topp