SLITEN!

lillevirre

Betatt av forumet
Eleah får tenner og har øyekatar og feber.
Bæsjebleier i eninga, sutring og ingenting er greit. Øya er klistra sammen og det ene er hovnet opp og hun er rød rundt hele øyet og ned på kinnet:S

Storesøster har også feber og er forkjøla. Har vært hjemme fra barnehagen siden onsdag og blir hjemme i morgen også.
Er max sliten etter minimalt med søvn og ikke ett eneste minutt for meg selv på dagtid. Ikek en gang på do:S

I morgen skal jeg til legen for å sjekke lavt stoffskifte evnt vitaminmangler osv på meg selv.. Må da ha med begge jentene og sikkert få sjekket de også. kjenner jeg blir stressa av tanken på å ta med to stk på legekontoret når jeg ikke er i slaget selv heller. Sambo drar på jobb i belgia så bhgforestillinger osv må jeg ta meg av aleine.

GRUER MEG TIL DENNE UKA!!!
Dette var min klaging..
Hva skal dere denne uka, uten terminkonk? :D

Bæsjebleier i eninga, sutring og ingenting er greit. Øya er klistra sammen og det ene er hovnet opp og hun er rød rundt hele øyet og ned på kinnet:S

Storesøster har også feber og er forkjøla. Har vært hjemme fra barnehagen siden onsdag og blir hjemme i morgen også.
Er max sliten etter minimalt med søvn og ikke ett eneste minutt for meg selv på dagtid. Ikek en gang på do:S

I morgen skal jeg til legen for å sjekke lavt stoffskifte evnt vitaminmangler osv på meg selv.. Må da ha med begge jentene og sikkert få sjekket de også. kjenner jeg blir stressa av tanken på å ta med to stk på legekontoret når jeg ikke er i slaget selv heller. Sambo drar på jobb i belgia så bhgforestillinger osv må jeg ta meg av aleine.

Dette var min klaging..

Huff, det hørtes virkelig slitsomt ut! Har ikke mannen vært hjemme i helga? Håper du slipper unna sykdom osv når du skal være alene :)

Nei, må vel ta igjen det tapte her hjemme til uka :p

Han har vært hjemme, men holder på å pusse opp babyrommet. Så han banner og sverter inne der. Prøver å ikke blande meg, da blir det bare krangel;P

Her blir det å ta igjen det tapte på husarbeidsfronten, og flytte ferdig eksen.

Fra onsdag og utover er det bare meg og ungene :)

Dette var min klaging..
Lykke til med uka, hørtes litt...slitsomt ut ;)

Jeg skal i alle fall vaske og rydde! :p Det har ikke blitt prioritert :p Hehe

Her blir det å ta igjen det tapte på husarbeidsfronten, og flytte ferdig eksen.

Fra onsdag og utover er det bare meg og ungene :)
Endelig får du han avgårde! ;) Hehe

Sikkert godt å få han avgårde. Både din, Bodilmor og min;P
Mye enklere å være alene når ting ikke funker, men liker ikke ha så masse planer!

Er tøft når det er slikt. Her har vi hatt sykdom som har avløst hverandre så går på veggen snart... Zzzz er luksus...

Er tøft når det er slikt. Her har vi hatt sykdom som har avløst hverandre så går på veggen snart... Zzzz er luksus...
Er det bedre nå? Eller er noen syke for tiden også? :p

Jeg skal prøve å ta meg inn etter en uke med omgangssyke på begge ungene. Er så sliten av bleieskift, klesvask og trilletur at jeg omtrent svimer av. Vil sove!

Barseltreff på onsdag, og fysio med Filip på fredag. Ellers ingen andre planer enn å kjøpe ny lue til Filip. Den vi har nå, krympet i vask etter å ha blitt spydd ned.

Jeg skal prøve å ta meg inn etter en uke med omgangssyke på begge ungene. Er så sliten av bleieskift, klesvask og trilletur at jeg omtrent svimer av. Vil sove!

Barseltreff på onsdag, og fysio med Filip på fredag. Ellers ingen andre planer enn å kjøpe ny lue til Filip. Den vi har nå, krympet i vask etter å ha blitt spydd ned.

Håper dere slipper unna mer sykdom nå da!

huff:\ høyres slitsomt ut!:( føler virkelig med deg :(

eg skal hente meg inn på husfronten denne veka, på tross av at eldste blir heime frå barnehagen i morgon sia han kasta opp (Haha;p skreiv nettopp i ein anna tråd at han skulle i barnehagen i morgon, men hadde glømt situasjonen) :)

såådet....

Back
Topp