Sliten

Bammi

Elsker forumet
Nå har jeg holdt på i over 1 1/2 timer med å få lagt Andreas[&:] Det er 1 time kortere enn i går[:)], men fy søren så sliten jeg blir. han spretter ut av senga like fort som han blir lagt. Jeg er sykemeldt fra jobben for at jeg skal ta det med ro[&:] Jeg hører at han ikke sover enda, men nå har han ikke kommet ut av senga på nesten 5 min[8D] så jeg har et lite håp om at han blir liggende nå[;)]

uff, skjønner godt at du blir sliten da ja!!! hvor gammel er han? får håpe det bare er sånn for en kort periode da!

Du får slappe av så godt som mulig, og så får vi håpe han sovner snart så du får litt ro.

Håper du føler mer utvilt snart[:)]

Uff ja jeg føler med deg!! Akkurat lagt ei tuppe her selv jeg, som aldri ville legge seg. Hun sover ikke nå heller, hører hun driver å slipper smokkene sine ned i gulvet [>:]

Det er fryktelig slitsomt å gå gravid når man har andre barn å ta seg av. Kan ikke bare legge seg ned og slappe av...[&o]

Trøsteklem til deg!!!![:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

uff, skjønner godt at du blir sliten da ja!!! hvor gammel er han? får håpe det bare er sånn for en kort periode da!

Han blir 2 1/2 i slutten av mai. Han har holdt på sånn hver kveld siden onsdag i påska. Vi bruker mellom 1 og 3 timer på å få han til å sove[:-]
PS Han har ennå ikke stått opp igjen og det er helt stille der inne.......[8|]

Huffda Vian! Høres slitsomt ut [&o]. Har sendt over Jon Blund med en dose sovestøv [;)]. Håper Lillegutt sover snart da, så må du love og legge bena høyt, slappe av og kose deg.

Klem [;)]

Hurra han sover[:D] men det gjør nesten jeg og[;)] Takk for gode tanker og sove støv, ser ut som det hjalp!

da er det ikke så lett å få slappet av.
håper han sovner sanrt da.

Min er 7 1/2 år så her er det ikke no problemer nei, han har aldri vært noe vanskelig å legge heller da. Aldri en kveld faktisk........heldig jeg.

Kan tenke meg det er strevsomt å ha så små barn som i 2 årsalderen når man er gravid og sliten

jepp - har en på 19 mnd, men han er heldigvis en drøm å legge.. selv om han er fryktelig storkrevende ellers..

ORIGINAL: Liffy

jepp - har en på 19 mnd, men han er heldigvis en drøm å legge.. selv om han er fryktelig storkrevende ellers..

Andreas var også en drøm å legge helt til onsdagen nå i påsken. Da snudde han helt om[&:] (Har en misstanke om at det var fordi han ble så tøff på håret da han var hos frisøren den dagen[8D])

Back
Topp