Sliten...

majea

Glad i forumet
Nå er jeg drit sliten og litt irritert på fotografen som akkurat har dratt[:@] Vi skal jo selge leiligheten, så idag har både takstmann og fotografen vært her og gjort sin jobb[:)] Fotografen så jo tydelig at jeg er gravid og spurte om det var lenge igjen; åh,joda, noen uker igjen, men jeg er såpass "stor" fordi det er tvillinger, svarte jeg...Og så begynte han; ja, du kan løfte bort mikroen, flytte ditten og datten, bære bort ergometersykkelen +++++ Han løftet ikke en finger, selv om jeg spurte om han kunne hjelpe...Jeg får jo ikke lov å løfte noenting egentlig og både sykkelen og mikroen er j...... tunge!![&:]Så nå verker ryggen og beina, så resten av kvelden blir det avslapping på sofaen!!!!!!!![;)] 
Måtte bare få ut frustrasjonen!!

skjønner godt at du er sliten ja.. Enkelte har ikke formening om hvordan det er..

det der skjedde med oss for bare noen få uker siden å da klaget jeg til megleren. det burde du oxo gjøre slik at de er obs på hva reklame fotografen gir fra seg..... dette var ike bra,håpe du blir bedre utover dagen så må du ikke stresse eller noe,bare ta det med ro[:)]

huff... tror jeg hadde klikka da jah[:@][:'(] huff.. du har nå hvertfall rett på ekstra masse kos og avslappning i kveld da[;)]
Rart at enkelte kan være så lite omtenksomme altså..!! best for han at bildene ble bra!![;)]

Herregud!! Sånt blir jeg provosert av!! Greit at det er din leilighet, men det får jo være måte på "service"!! Har villet sagt ifra til megleren ja![:@]

signerer.
ORIGINAL: Pivi

Herregud!! Sånt blir jeg provosert av!! Greit at det er din leilighet, men det får jo være måte på "service"!! Har villet sagt ifra til megleren ja![:@]

Så forferdelig utenktsomt av ham... Noen mannfolk altså!! [:@] Vi hadde også fotograf på besøk idag, og han ba meg om det samme, bare mindre tunge ting (som sto oppe på kjøleskapet). Jeg sa bare pent ifra at jeg ventet på han som kan bære!! Han ble litt paff...

Men fy fillern- de kan virkelig det de holder på med, for bildene ble veldig bra!!

ORIGINAL: MAMMA26

skjønner godt at du er sliten ja.. Enkelte har ikke formening om hvordan det er..

signerer

for en idiot!!! skjer d en gang til må du sette ned foten! Det er ikke uten grunn at tvillinggravide er sykmeldt halve svangerskapet. Jeg også hjalp en fyr å bære noe tunge greier en dag vi tok imot møbler. Angret som en hund etterpå.. han såg jo godt at jeg var gravis han også, men han hadde sikkert tatt hensyn hadde jeg bare sagt fra..

Back
Topp