SLITEN

Honningblomsten

Forumet er livet
Både mann og barn har humørsvingninger til tuusen! Daniel griner og er blid om hverandre! Å sambo er lei seg å har grått i dag han å.. Han sier han er sliten av alt og at han ikke har noen venner mer.. Å så sa jeg at da blir jeg lei meg og redd for at han skal stikke fra meg og Daniel.. Å da sa han at livet hans er over om jeg forlater han<3 Å det skal jeg selvfølgelig aldri gjøre<3 Så nå er jeg sliten av å gjøre alt for å behage begge guttene mine! Så nå sitter jeg her i fotbadet mitt.. (Tvangsfotbad! Ordre fra fotpleieren min[:)] Med grønnsåpe for å trekke ut infeksjonen i neglerøttene mine[:)])
Sambo er foresten ikke sånn hele tiden.. Mye av tiden er han veldig glad[:)] Han er veldig sliten for tida.. Nå skal han begynne med jerntilskudd, så håper det blir bedre<3

Huff stakkars gutta dine og deg. Noen dager er tøffere enn andre her å.
*trøsteklemmer til dere alle*

Huff, hørtes ut som dere har en tøff dag! Håper gutta dine får en god dag i morgen[:)] Du er flink som er der for dem begge[:)]

ORIGINAL: lille trille09

Huff stakkars gutta dine og deg. Noen dager er tøffere enn andre her å.
*trøsteklemmer til dere alle*

Klem til alle tre. Det blir nok bedre snart [:)]

Sender deg en god klem jeg, håper dere alle får en bedre dag imorgen!
Og at du snart er kvitt betennelsen i neglerøttene dine[:)]

ORIGINAL: Pogo

sign[:)]

ORIGINAL: Pogo

me too

ORIGINAL: *bixit*

Huff, hørtes ut som dere har en tøff dag! Håper gutta dine får en god dag i morgen[:)] Du er flink som er der for dem begge[:)]

Klem[:)]

Sender deg en god klem!
Flinke snille Unni som er der for gutta sine!!

Back
Topp